• Gruppo Comida SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.008.182-3
    Sector: Other gastronomical services

    Age of the company

    18 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Gruppo Comida SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Gruppo Comida SA

    • Gruppo Comida SA with its legal headquarters in Pregassona is a Company limited by shares (AG) from the sector «Other gastronomical services». Gruppo Comida SA is active.
    • Gruppo Comida SA has 2 persons entered in its management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 24.09.2020.
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-113.508.142.
    • On the same address there are 4 other active companies registered. These include: Chiesa di Scientology, Missione di Lugano, Fisioterapia Atlantis SA, GOCCE DI OLOS CARE di A. Rizzello.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Other gastronomical services

    Purpose (Original language)

    Il commercio di generi alimentari, la consulenza di marketing e la promozione per l'industria alimentare. Può effettuare l'attività di ristorazione in ambito privato e pubblico, con eventuali assunzioni di appalti o gestioni di infrastrutture pubbliche e para pubbliche, e in ambito ospedaliero assistenziale sanitario in genere; può assumere in appalto o a trattativa privata da enti pubblici e da privati la gestione di esercizi pubblici e di mense; può effettuare la messa in opera di impianti (anche automatici) di produzione e distribuzione di alimenti e bevande, la produzione di pasti da asporto e di gastronomia, oltre all'espletamento del servizio di catering ed attività connesse all'alimentazione in genere. Essa può prestare servizi, consulenza e compiere operazioni commerciali di ogni genere in questi ambiti. Essa può agire sia in Svizzera che all'estero. Può acquisire partecipazioni in società terze, tanto in Svizzera quanto all'estero. Può inoltre compiere tutte le operazioni ritenute utili o connesse al raggiungimento dello scopo sociale.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Comida SA
    • EDIMOCH Solutions Sagl

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Gruppo Comida SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200924/2020 - 24.09.2020
    Categories: Change of company purpose, Change in capital, Change in management

    Publication number: HR02-1004985490, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Gruppo Comida SA, in Lugano, CHE-113.508.142, società anonima (Nr. FUSC 63 del 01.04.2019, Pubbl. 1004600230).

    Statuti modificati:
    15.09.2020.

    Nuovo scopo:
    Il commercio di generi alimentari, la consulenza di marketing e la promozione per l'industria alimentare. Può effettuare l'attività di ristorazione in ambito privato e pubblico, con eventuali assunzioni di appalti o gestioni di infrastrutture pubbliche e para pubbliche, e in ambito ospedaliero assistenziale sanitario in genere;
    può assumere in appalto o a trattativa privata da enti pubblici e da privati la gestione di esercizi pubblici e di mense;
    può effettuare la messa in opera di impianti (anche automatici) di produzione e distribuzione di alimenti e bevande, la produzione di pasti da asporto e di gastronomia, oltre all'espletamento del servizio di catering ed attività connesse all'alimentazione in genere. Essa può prestare servizi, consulenza e compiere operazioni commerciali di ogni genere in questi ambiti. Essa può agire sia in Svizzera che all'estero. Può acquisire partecipazioni in società terze, tanto in Svizzera quanto all'estero. Può inoltre compiere tutte le operazioni ritenute utili o connesse al raggiungimento dello scopo sociale.

    Nuove azioni:
    100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono per iscritto o per e-mail.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Da Pont, Luciano, da Porza, in Lugano, con procura collettiva a due.

    SOGC 190401/2019 - 01.04.2019
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1004600230, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Gruppo Comida SA, in Lugano, CHE-113.508.142, società anonima (Nr. FUSC 251 del 28.12.2017, Pubbl. 3959499).

    Nuovo recapito:
    Via G. Maraini 15, 6963 Pregassona.

    SOGC 251/2017 - 28.12.2017
    Categories: Change of company name

    Publication number: 3959499, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Comida SA, in Lugano, CHE-113.508.142, società anonima (Nr. FUSC 38 del 25.02.2014, Pubbl. 1366019).

    Statuti modificati:
    20.12.2017.

    Nuova ragione sociale:
    Gruppo Comida SA.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm