• GreenGAS Ticino SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.023.693-0
    Sector: Manufacturing of other machinery and parts thereof

    Age of the company

    2 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    4,0 Mio.

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Azienda Multiservizi Bellinzona (AMB)
    Vicolo Muggiasca 1A
    6500 Bellinzona
    Neighbourhood

    Other addresses

    Reports for GreenGAS Ticino SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Shareholder Information

    Find out which national and international companies the stock corporation you are interested in also holds shares in.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About GreenGAS Ticino SA

    • GreenGAS Ticino SA with its legal headquarters in Bellinzona is active. GreenGAS Ticino SA operates in the sector «Manufacturing of other machinery and parts thereof».
    • The company was founded on 06.04.2023.
    • Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 25.08.2023.
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-267.235.299.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Manufacturing of other machinery and parts thereof

    Purpose (Original language)

    La costruzione di impianti per la raccolta, il trattamento e lo smaltimento di rifiuti verdi e organici, la produzione e vendita di biogas, energia e substrati compostati, e tutte le operazioni relative, sia per conto proprio, sia per conto di terzi. La società può esercitare tutte le attività e operazioni commerciali, industriali e finanziarie mobiliari e immobiliari o di altro genere che siano in relazione con lo scopo della società. La società può: partecipare ad aziende di ogni tipo, aprire filiali e succursali; acquistare, gravare, vendere e amministrare proprietà fondiarie; svolgere ogni attività e condurre ogni operazione atta o necessaria al conseguimento dello scopo sociale.

    Auditor

    Source: SOGC

    Current auditor (1)
    Name City Since Until
    Multirevisioni SA
    Muralto 13.04.2023

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: GreenGAS Ticino SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230825/2023 - 25.08.2023
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005824098, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    GreenGAS Ticino SA, in Bellinzona, CHE-267.235.299, società anonima (Nr. FUSC 71 del 13.04.2023, Pubbl. 1005723077).

    Altri indirizzi:
    c/o Società Elettrica Sopracenerina SA (SES), Piazza Grande 5, 6600 Locarno.

    SOGC 230413/2023 - 13.04.2023
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005723077, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    GreenGAS Ticino SA, in Bellinzona, CHE-267.235.299, c/o Azienda Multiservizi Bellinzona (AMB), Vicolo Muggiasca 1A, 6500 Bellinzona, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    04.04.2023.

    Scopo:
    La costruzione di impianti per la raccolta, il trattamento e lo smaltimento di rifiuti verdi e organici, la produzione e vendita di biogas, energia e substrati compostati, e tutte le operazioni relative, sia per conto proprio, sia per conto di terzi. La società può esercitare tutte le attività e operazioni commerciali, industriali e finanziarie mobiliari e immobiliari o di altro genere che siano in relazione con lo scopo della società.

    La società può:
    partecipare ad aziende di ogni tipo, aprire filiali e succursali;
    acquistare, gravare, vendere e amministrare proprietà fondiarie;
    svolgere ogni attività e condurre ogni operazione atta o necessaria al conseguimento dello scopo sociale.

    Capitale azionario:
    CHF 4'000'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 2'000'000.00.

    Azioni:
    4'000 azioni nominative da CHF 1'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono per corrispondenza fisica o elettronica.

    Limitazione della trasferibilità:
    La trasferibilità delle azioni nominative è limitata dallo statuto.

    Persone iscritte:
    Ceschi, Pier Angelo, da Centovalli, in Tenero (Tenero-Contra), presidente, con firma collettiva a due;
    Minotti, Mauro Stefano, da Bellinzona, in Bellinzona, membro, con firma collettiva a due;
    Nizzola, Pietro Clemente Federico, da Onsernone, in Tremona (Mendrisio), membro, con firma collettiva a due;
    Suà, Mauro Nicola, da Blenio, in Bellinzona, membro, con firma collettiva a due;
    Multirevisioni SA (CHE-101.857.995), in Muralto, ufficio di revisione;
    Mendicino, Sandro Luciano, da Ascona, in Tenero (Tenero-Contra), con procura collettiva a due.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm