Reports for Giardini ArteVerde Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Giardini ArteVerde Sagl
- Giardini ArteVerde Sagl in Barbengo is a Limited liability company from the sector «Gardening and landscaping». Giardini ArteVerde Sagl is active.
- The management consists of one person. The company was founded on 14.01.2019.
- All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 25.10.2023.
- The company's UID is CHE-150.403.990.
- ACSOR HOLDING SA, ACSOR Immobiliare Sagl, ASSIMMFIN SA have the same address as Giardini ArteVerde Sagl.
Commercial register information
Entry in the commercial register
14.01.2019
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.023.775-2
UID/VAT
CHE-150.403.990
Sector
Gardening and landscaping
Purpose (Original language)
Lo studio, la consulenza, la progettazione e la costruzione di giardini, terreni agricoli, campi sportivi, terrazzi, zone ricreative e aree verdi, così come la loro manutenzione anche in edifici di reddito, condominiali e abitazioni private con la possibilità di subappaltare a terzi opere richiedenti interventi particolari. La pulizia di aree incolte, potature e interventi fitosanitari. La fornitura e la realizzazione di recinzioni, pavimentazioni e opere murarie in pietra naturale, artificiale, cemento e opere di ingegneria naturalistica, la fornitura e posa di irrigazioni. Lavori di sottostruttura e biotopi, lavori forestali, taglio alberi e commercio legname, scavi e trasporti materiale da scavo, servizio invernale di sgombero neve e spargimento sale. Il commercio, la compravendita, la locazione di materiali, utensili, attrezzi, macchinari, concimi, piante, arbusti, fiori, fertilizzanti chimici e biologici ed ogni prodotto riguardante lo specifico settore dell'agricoltura. L'importazione e l'esportazione di tutti i materiali occorrenti per l'adempimento delle opere rientranti nello scopo. La rappresentanza di marchi e licenze con la possibilità di assumere l'esclusiva e la partecipazione in altre società aventi scopo analogo.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Giardini ArteVerde Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005868876, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Giardini ArteVerde Sagl, in Lugano, CHE-150.403.990, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 162 del 21.08.2020, Pubbl. 1004962726).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Vendittelli, Marcello, da Balerna, in Lugano, direttore, con firma individuale.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Di Luciano, Paolo, cittadino italiano, in Capolago (Mendrisio), socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Alta Valle Intelvi (IT)].
Publication number: HR02-1004962726, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Giardini ArteVerde Sagl, in Lugano, CHE-150.403.990, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 116 del 18.06.2020, Pubbl. 1004914069).
Nuove persone iscritte o modifiche:
Vendittelli, Marcello, da Balerna, in Lugano, direttore, con firma individuale [finora: in Ligornetto (Mendrisio)].
Publication number: HR02-1004914069, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Giardini ArteVerde Sagl, in Lugano, CHE-150.403.990, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 11 del 17.01.2019, Pubbl. 1004544406).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Cossu, Gian Felice, cittadino italiano, in Porlezza (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Di Luciano, Paolo, cittadino italiano, in Alta Valle Intelvi (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.