Reports for Financial & Employee Benefits Services AG
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Financial & Employee Benefits Services AG
- Financial & Employee Benefits Services AG has its legal headquarters in Winterthur and is active. It is a Company limited by shares (AG) and active in the industry «Services for insurance and pensions».
- The management of the company Financial & Employee Benefits Services AG, which was founded on the 19.09.2002, consists of 2 persons.
- All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 17.02.2022.
- The UID registered in the commercial register of ZH is CHE-109.902.197.
Commercial register information
Entry in the commercial register
19.09.2002
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Winterthur
Commercial Registry Office
ZH
Commercial register number
CH-020.3.026.165-8
UID/VAT
CHE-109.902.197
Sector
Services for insurance and pensions
Purpose (Original language)
Zweck der Gesellschaft ist die Beratung und Unterstützung von Unternehmen bei der Evaluierung, Strukturierung, Einrichtung, Durchführung und Verwaltung von Versicherungs- und Risikofinanzierungslösungen in Zusammenarbeit mit Banken und Versicherungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im ln- und Ausland beteiligen und andere Unternehmen errichten, erwerben oder finanzieren.
Auditor
Current auditor (1)
Name | City | Since | Until | |
---|---|---|---|---|
Credor AG Wirtschaftsprüfung | Zürich | 04.02.2005 |
Former auditor (1)
Name | City | Since | Until | |
---|---|---|---|---|
PricewaterhouseCoopers AG | Winterthur | <2004 | 03.02.2005 |
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
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Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Financial & Employee Benefits Services AG
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005407654, Commercial Registry Office Zurich, (20)
Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 50 vom 11.03.2016, S.0, Publ. 2719239).
Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
Kobler, Katrin, von Rüthi SG, in Pfäffikon, Mitglied des Verwaltungsrates, Mitglied der Geschäftsleitung, mit Kollektivunterschrift zu zweien, mit Kollektivunterschrift zu zweien.
Publication number: 2719239, Commercial Registry Office Zurich, (20)
Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 40 vom 26.02.2016, Publ. 2689797).
Postadresse neu:
[Die Postadresse wird als weitere Adresse aufgeführt aufgrund geänderter Eintragungsvorschrift.]. [Neue] Weitere Adresse: Postfach 1763, 8401 Winterthur.
Eingetragene Personen neu oder mutierend:
Credor AG Wirtschaftsprüfung (CHE-103.621.966), in Zürich, Revisionsstelle [bisher: Credor AG Wirtschaftsprüfung (CH-020.3.003.353-2)].
Publication number: 2689797, Commercial Registry Office Zurich, (20)
Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 192 vom 04.10.2011, Publ. 6360766).
Statutenänderung:
10.02.2016.
Zweck neu:
Zweck der Gesellschaft ist die Beratung und Unterstützung von Unternehmen bei der Evaluierung, Strukturierung, Einrichtung, Durchführung und Verwaltung von Versicherungs- und Risikofinanzierungslösungen in Zusammenarbeit mit Banken und Versicherungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im ln- und Ausland beteiligen und andere Unternehmen errichten, erwerben oder finanzieren.
Mitteilungen neu:
Mitteilungen der Gesellschaft an die Namenaktionäre erfolgen schriftlich an die im Aktienbuch eingetragene letzte Adresse oder per e-Mail.
Eingetragene Personen neu oder mutierend:
Guntli, Albert, von Vilters-Wangs, in Winterthur, Präsident des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift [bisher: Präsident des Verwaltungsrates und Delegierter des Verwaltungsrates mit Einzelunterschrift];
Hubmann, Goran, von Braggio, in Russikon, Vizepräsident des Verwaltungsrates und Vorsitzender der Geschäftsleitung, mit Einzelunterschrift [bisher: von Braggio, in Wallisellen, Mitglied des Verwaltungsrates mit Kollektivunterschrift zu zweien];
Kobler, Katrin, von Rüthi SG, in Pfäffikon, Mitglied des Verwaltungsrates und Mitglied der Geschäftsleitung, mit Kollektivunterschrift zu zweien.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.