• Financial & Employee Benefits Services AG

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.3.026.165-8
    Sector: Services for insurance and pensions

    Age of the company

    22 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Financial & Employee Benefits Services AG

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    About Financial & Employee Benefits Services AG

    • Financial & Employee Benefits Services AG has its legal headquarters in Winterthur and is active. It is a Company limited by shares (AG) and active in the industry «Services for insurance and pensions».
    • The management of the company Financial & Employee Benefits Services AG, which was founded on the 19.09.2002, consists of 2 persons.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 17.02.2022.
    • The UID registered in the commercial register of ZH is CHE-109.902.197.

    Management (2)

    newest board members

    Goran Hubmann,
    Albert Guntli

    Executive board

    Goran Hubmann

    newest authorized signatories

    Goran Hubmann,
    Albert Guntli

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services for insurance and pensions

    Purpose (Original language)

    Zweck der Gesellschaft ist die Beratung und Unterstützung von Unternehmen bei der Evaluierung, Strukturierung, Einrichtung, Durchführung und Verwaltung von Versicherungs- und Risikofinanzierungslösungen in Zusammenarbeit mit Banken und Versicherungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im ln- und Ausland beteiligen und andere Unternehmen errichten, erwerben oder finanzieren.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Auditor

    Source: SOGC

    Current auditor (1)
    Name City Since Until
    Credor AG Wirtschaftsprüfung
    Zürich 04.02.2005

    Would you like to adjust the auditors? Click here.

    Former auditor (1)
    Name City Since Until
    PricewaterhouseCoopers AG
    Winterthur <2004 03.02.2005

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Financial & Employee Benefits Services AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 220217/2022 - 17.02.2022
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005407654, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 50 vom 11.03.2016, S.0, Publ. 2719239).

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Kobler, Katrin, von Rüthi SG, in Pfäffikon, Mitglied des Verwaltungsrates, Mitglied der Geschäftsleitung, mit Kollektivunterschrift zu zweien, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    SOGC 50/2016 - 11.03.2016
    Categories: Change of company address, Change of auditors

    Publication number: 2719239, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 40 vom 26.02.2016, Publ. 2689797).

    Postadresse neu:
    [Die Postadresse wird als weitere Adresse aufgeführt aufgrund geänderter Eintragungsvorschrift.]. [Neue] Weitere Adresse: Postfach 1763, 8401 Winterthur.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Credor AG Wirtschaftsprüfung (CHE-103.621.966), in Zürich, Revisionsstelle [bisher: Credor AG Wirtschaftsprüfung (CH-020.3.003.353-2)].

    SOGC 40/2016 - 26.02.2016
    Categories: Change of company purpose, Change in management

    Publication number: 2689797, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Financial & Employee Benefits Services AG, in Winterthur, CHE-109.902.197, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 192 vom 04.10.2011, Publ. 6360766).

    Statutenänderung:
    10.02.2016.

    Zweck neu:
    Zweck der Gesellschaft ist die Beratung und Unterstützung von Unternehmen bei der Evaluierung, Strukturierung, Einrichtung, Durchführung und Verwaltung von Versicherungs- und Risikofinanzierungslösungen in Zusammenarbeit mit Banken und Versicherungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im ln- und Ausland beteiligen und andere Unternehmen errichten, erwerben oder finanzieren.

    Mitteilungen neu:
    Mitteilungen der Gesellschaft an die Namenaktionäre erfolgen schriftlich an die im Aktienbuch eingetragene letzte Adresse oder per e-Mail.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Guntli, Albert, von Vilters-Wangs, in Winterthur, Präsident des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift [bisher: Präsident des Verwaltungsrates und Delegierter des Verwaltungsrates mit Einzelunterschrift];
    Hubmann, Goran, von Braggio, in Russikon, Vizepräsident des Verwaltungsrates und Vorsitzender der Geschäftsleitung, mit Einzelunterschrift [bisher: von Braggio, in Wallisellen, Mitglied des Verwaltungsrates mit Kollektivunterschrift zu zweien];
    Kobler, Katrin, von Rüthi SG, in Pfäffikon, Mitglied des Verwaltungsrates und Mitglied der Geschäftsleitung, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

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