• Fid-Office & Gestion Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.252.125-6
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Fid-Office & Gestion Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Fid-Office & Gestion Sàrl

    • Fid-Office & Gestion Sàrl has its legal headquarters in Romanel-sur-Lausanne, is active and operates in the sector «Fiduciary services».
    • The management has 2 active persons registered.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 06.10.2025.
    • In the commercial register the company Fid-Office & Gestion Sàrl is registered under the UID CHE-362.764.527.
    • There are 7 other active companies registered at the same address. These include: AA Décoration & Construction Sàrl, Europalina SA, LBC Chapes et Isolations Sàrl.

    Management (2)

    Management board

    Stela D'Alonzo

    newest authorized signatories

    Stela D'Alonzo

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    La société a pour but d'exercer toutes les activités exercées par les sociétés fiduciaires et d'assumer toutes les fonctions généralement confiées à ces sociétés, notamment: la tenue et la révision des comptes au sens du Code des obligations; la gestion comptable; les conseils en matière d'impôts, la représentation et l'assistance devant les autorités fiscales; les conseils et services juridiques; l'organisation et l'évaluation d'entreprises; les constitutions, fusions, concentrations, assainissements et liquidations de sociétés et d'autres entreprises; les expertises judiciaires et extrajudiciaires; les arbitrages et conciliations de litiges; la gestion et l'administration de société et fondations; l'administration et la direction de syndicats et autres groupements; la surveillance de transactions. La société peut établir des succursales et filiales en Suisse et à l'étranger et prendre des participations dans d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger ainsi qu'effectuer toutes les opérations qui sont en relation directe ou indirecte avec son objet social. La société peut acquérir, hypothéquer, vendre et gérer des biens immobiliers à l'exception des opérations prohibées par la LFAIE. Elle peut procéder à des financements pour son compte ou pour le compte de tiers ainsi qu'accorder des garanties et sûretés à ses filiales et aux tiers.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Fid-Office & Gestion LLC
    • Fid-Office & Gestion Sagl
    • Fid-Office & Gestion GmbH
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Fid-Office & Gestion Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 251006/2025 - 06.10.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006450722, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    Fid-Office & Gestion Sàrl (Fid-Office & Gestion GmbH) (Fid-Office & Gestion Sagl) (Fid-Office & Gestion LLC), à Lausanne, Route de la Charbonnière 1, 1032 Romanel-sur-Lausanne, CHE-362.764.527. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    19.08.2025, modifiés le 02.09.2025.

    But:
    la société a pour but d'exercer toutes les activités exercées par les sociétés fiduciaires et d'assumer toutes les fonctions généralement confiées à ces sociétés, notamment: la tenue et la révision des comptes au sens du Code des obligations;
    la gestion comptable;
    les conseils en matière d'impôts, la représentation et l'assistance devant les autorités fiscales;
    les conseils et services juridiques;
    l'organisation et l'évaluation d'entreprises;
    les constitutions, fusions, concentrations, assainissements et liquidations de sociétés et d'autres entreprises;
    les expertises judiciaires et extrajudiciaires;
    les arbitrages et conciliations de litiges;
    la gestion et l'administration de société et fondations;
    l'administration et la direction de syndicats et autres groupements;
    la surveillance de transactions. La société peut établir des succursales et filiales en Suisse et à l'étranger et prendre des participations dans d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger ainsi qu'effectuer toutes les opérations qui sont en relation directe ou indirecte avec son objet social. La société peut acquérir, hypothéquer, vendre et gérer des biens immobiliers à l'exception des opérations prohibées par la LFAIE. Elle peut procéder à des financements pour son compte ou pour le compte de tiers ainsi qu'accorder des garanties et sûretés à ses filiales et aux tiers.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associée:
    Axis Finance SA (CHE-102.127.652), à Le Mont-sur-Lausanne, avec 200 parts de CHF 100.

    Gérante avec signature individuelle:
    D'Alonzo Stela, de Grèce, à Belmont-sur-Lausanne.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par courrier ou courriel. Selon déclaration à la constitution de la société, il est renoncé à un contrôle restreint.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm