• EWO onlyouspot, Ivan Duchini

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-524.1.007.861-7
    Sector: Trading in household appliances and related goods

    Registered since

    28 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Liability

    Owner

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via dei Canova 3
    6830 Chiasso
    Neighbourhood

    Reports for EWO onlyouspot, Ivan Duchini

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About EWO onlyouspot, Ivan Duchini

    • EWO onlyouspot, Ivan Duchini in Chiasso is a Sole proprietorship from the sector «Trading in household appliances and related goods». EWO onlyouspot, Ivan Duchini is active.
    • The management of the company EWO onlyouspot, Ivan Duchini, which was entered in the trade register on 02.01.1997, consists of one person.
    • The company has last changed their commercial register entry on 20.12.2023, under «Notifications» you will find all changes.
    • The UID registered in the commercial register of TI is CHE-108.523.940.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in household appliances and related goods

    Purpose (Original language)

    La rappresentanza e la vendita di apparecchiature per il trattamento dell'acqua nel campo della rivitalizzazione energetica. La rappresentanza e la vendita di filtri monoblocco a carbone attivo e di qualsiasi altra apparecchiatura atta a migliorare la qualità dell'acqua con metodi naturali e rispettosi dell'ambiente. La rappresentanza, la vendita, la programmazione e la gestione di schermi pubblicitari.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • ACQUA EWO, Ivan Duchini
    • EWO-WASSER, Duchini Ivan
    • EWO WATER, Duchini Ivan
    • EAU EWO, Duchini Ivan
    • ACQUA EWO, Duchini Ivan
    • Duchini Ivan, prodotti per l'informatica

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: EWO onlyouspot, Ivan Duchini

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 231220/2023 - 20.12.2023
    Categories: Change of company name, Change of company purpose, Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1005915939, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    ACQUA EWO, Ivan Duchini, in Chiasso, CHE-108.523.940, impresa individuale (Nr. FUSC 246 del 19.12.2001, p.10012).

    Nuova ditta:
    EWO onlyouspot, Ivan Duchini.

    Nuove traduzioni della ditta:
    [Le traduzioni saranno radiate dal Registro di commercio].

    Nuovo recapito:
    Via dei Canova 3, 6830 Chiasso.

    Nuovo scopo:
    La rappresentanza e la vendita di apparecchiature per il trattamento dell'acqua nel campo della rivitalizzazione energetica. La rappresentanza e la vendita di filtri monoblocco a carbone attivo e di qualsiasi altra apparecchiatura atta a migliorare la qualità dell'acqua con metodi naturali e rispettosi dell'ambiente. La rappresentanza, la vendita, la programmazione e la gestione di schermi pubblicitari.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Duchini, Ivan, da Bellinzona, in Chiasso, titolare, con firma individuale [finora: da Giubiasco].

    SOGC 246/2001 - 19.12.2001
    Categories: Miscellaneous changes

    Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Ivan Duchini, prodotti per l'informatica, in Chiasso, esplicazione di attività nel campo dell'informatica, la rappresentanza, la vendita di programmi e apparecchiature, l'istruzione e l'assistenza al personale, Ditta individuale (FUSC no. 11 del 20.1.1997, pagina 380).

    Nuova ditta:
    ACQUA EWO, Ivan Duchini.

    Nuove traduzioni della ditta:
    (EWO-WASSER, Ivan Duchini) (EAU EWO, Ivan Duchini) (EWO WATER, Ivan Duchini).

    Nuovo recapito:
    Via Comacini 7, 6830 Chiasso.

    Nuovo scopo:
    La rappresentanza e la vendita di apparecchiature per il trattamento dell'acqua nel campo della rivitalizzazione energetica. La rappresentanza e la vendita di filtri monoblocco a carbone attivo e di qualsiasi altra apparecchiatura atta a migliorare la qualità dell'acqua con metodi naturali e rispettosi dell'ambiente. La rappresentanza e la vendita di oggetti e prodotti nel campo delle energie sottili. La rappresentanza e la vendita di prodotti innovativi in genere. La rappresentanza e la vendita di programmi e apparecchiature nel campo dell'informatica.

    SOGC 1997011/1997 - 20.01.1997
    Categories: Miscellaneous changes

    Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Ivan Duchini, prodotti per l'informatica, in Chiasso, via dei Canova 3, 6830 Chiasso, ditta individuale (nuova iscrizione).

    Scopo:
    esplicazione di attività nel campo dell'informatica, la rappresentanza, la vendita di programmi e apparecchiature, l'istruzione e l'assistenza al personale;
    la consulenza nel campo dell'organizzazione aziendale, la consulenza nel campo dell'automatizzazione di procedura gestionali e amministrative.

    Persone iscritte:
    Duchini, Ivan, da Giubiasco, in Chiasso, titolare, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm