Reports for Eurasian Technology Transfers Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Eurasian Technology Transfers Sagl
- Eurasian Technology Transfers Sagl has its legal headquarters in Lugano and is active. It is a Limited liability company and active in the industry «Services regarding management consulting».
- Eurasian Technology Transfers Sagl was founded on 14.07.2015.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 22.05.2018.
- The company Eurasian Technology Transfers Sagl is registered under the UID CHE-198.051.820.
- EVO Global Sagl, Realeleven Holdings SA, Realeleven Italia Sagl are registered at the same address.
Commercial register information
Entry in the commercial register
14.07.2015
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.020.272-3
UID/VAT
CHE-198.051.820
Sector
Services regarding management consulting
Purpose (Original language)
La consulenza ed il marketing per aziende dell'area geografica EMEA (Europa, Medio Oriente, Centro Asia e Africa) che desiderano realizzare o ampliare dei rapporti commerciali in quella zona. La prestazione di servizi e di consulenze in ambito commerciale e finanziario, come pure nelle operazioni straordinarie di fusione ed acquisizione (M&A). Networking, intermediazione di contratti commerciali, la vendita, l'importazione, l'esportazione ed il commercio di ogni sorta di bene mobile. La società potrà altresì compiere tutte le operazioni industriali, commerciali finanziarie comprese richieste di finanziamenti con garanzie reali con banche e istituti di credito e comunque potrà compiere tutte le operazioni necessarie o utili per il conseguimento dell'oggetto sociale ed assumere partecipazioni in altre società aventi scopo analogo o affine al proprio, sia direttamente che indirettamente. La società potrà detenere partecipazioni in società svizzere o estere, aprire succursali e uffici di rappresentanza sia in Svizzera che all'estero, e svolgere tutte le operazioni che hanno un rapporto diretto o indiretto con lo scopo sociale.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Eurasian Technology Transfers Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 4240761, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Eurasian Technology Transfers Sagl, in Paradiso, CHE-198.051.820, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 106 del 02.06.2017, Pubbl. 3559165).
Statuti modificati:
15.05.2018.
Nuova sede:
Lugano.
Nuovo recapito:
Via Sorengo 12, 6900 Lugano.
Publication number: 3559165, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Eurasian Technology Transfers Sagl, in Paradiso, CHE-198.051.820, società a garanzia limitata (FUSC no. 60 del 27.03.2017, Pubbl. 3427529).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Mahdjoubian, Lesley Paul, cittadino italiano, in Paradiso, gerente, con firma individuale.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Pagani, Massimiliano Marco, cittadino italiano, in Lugano, gerente, con firma individuale [finora: presidente della gerenza con firma individuale].
Publication number: 3427529, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Eurasian Technology Transfers Sagl, in Paradiso, CHE-198.051.820, società a garanzia limitata (FUSC no. 206 del 24.10.2016, Pubbl. 3123967).
Nuove persone iscritte o modifiche:
Mahdjoubian, Lesley Paul, cittadino italiano, in Paradiso, gerente, con firma individuale [finora: socio e gerente con firma individuale e con 8 quote sociali da CHF 1'000.00];
Coppola, Carlo, cittadino italiano, in Germignaga (IT), socio, senza diritto di firma, con 13 quote da CHF 1'000.00 [finora: con 8 quote sociali da CHF 1'000.00];
Securfin Consulting GMBH (CHE-115.472.093), in Lugano, socia, con 7 quote da CHF 1'000.00 [finora: con 4 quote sociali da CHF 1'000.00].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.