• EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione

    TI
    in liquidation
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.020.659-3
    Sector: Trading in food products

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Cofis Compagnia Fiduciaria SA
    Viale Stefano Franscini 30
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in food products

    Purpose (Original language)

    L'import/export di prodotti alimentari e di gastronomia, l'acquisto, la vendita, l'intermediazione, la distribuzione, l'attività di agente, la consulenza, la rappresentanza di cose, beni e attrezzature di qualsivoglia natura all'ingrosso, al minuto, a domicilio, su internet (e-commerce). La società può acquistare, vendere, intermediare, gestire, locare, attività commerciali e negozi (ristoranti, bar pizzerie, gastronomie, take away). La società potrà pure acquistare, vendere, gestire, ricevere in uso e concedere in uso tecnologie, know-how tecnico, brevetti industriali, marchi, licenze e diritti di proprietà intellettuale in genere, in particolare nei citati settori. La società può assumere sia direttamente che indirettamente interessenze e partecipazioni in altre società o imprese industriali, commerciali, finanziarie e di servizi in Svizzera o all'estero, nel settore attinente allo scopo sociale o in altri settori ed aprire succursali e filiali in Svizzera e all'estero. La società potrà inoltre acquistare, gravare, gestire, amministrare e vendere beni immobili in Svizzera e all'estero, nonché partecipare a società e imprese immobiliari con sede e/o attività in Svizzera e all'estero, compatibilmente con le norme vigenti. La società infine potrà compiere tutte le operazioni commerciali, industriali e finanziarie ritenute necessarie o utili funzionalmente connesse con l'oggetto sociale o atte a conseguirne lo scopo.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • EFA Excellent Food & Accessories SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250401/2025 - 01.04.2025
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: HR02-1006297290, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione, in Lugano, CHE-403.232.187, società anonima (Nr. FUSC 30 del 13.02.2024, Pubbl. 1005960105). Secondo gli interessati la liquidazione è terminata, ma la cancellazione non può essere effettuata mancando il consenso delle autorità fiscali federali e cantonali.

    SOGC 27.06.2023
    Categories: Deletion, Change of company name, Change in management, Liquidation

    Publication number: HR02-1005779435, Commercial Registry Office Ticino

    EFA Excellent Food & Accessories SA, in Lugano, CHE-403.232.187, società anonima (Nr. FUSC 214 del 05.11.2018, Pubbl. 1004490924).

    Nuova ditta:
    EFA Excellent Food & Accessories SA in liquidazione. La società è sciolta con decisione dell'assemblea generale del 21.06.2023.

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Simonelli, Augusto, cittadino italiano, in Mahè (SC), presidente, con firma individuale;
    Lavorato, Felice, cittadino italiano, in Caslano, membro, con firma individuale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Arrighi, Ramona Anna, da Gravesano, in Tesserete (Capriasca), amministratrice unica, liquidatrice, con firma individuale.

    SOGC 05.11.2018
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004490924, Commercial Registry Office Ticino

    EFA Excellent Food & Accessories SA, in Lugano, CHE-403.232.187, società anonima (Nr. FUSC 236 del 05.12.2017, Pubbl. 3911463).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Simonelli, Cesare Augusto, cittadino italiano, in Riva San Vitale, membro, con firma individuale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Lavorato, Felice, cittadino italiano, in Caslano, membro, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm