• Domo Calore Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-528.4.001.016-5
    Sector: Manufacturing of other machinery and parts thereof

    Age of the company

    26 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Domo Calore Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Domo Calore Sagl

    • Domo Calore Sagl has its legal headquarters in Biasca, is active and operates in the sector «Manufacturing of other machinery and parts thereof».
    • The management of the company Domo Calore Sagl, which was founded on the 15.02.1999, consists of one person.
    • The last commercial register change was made on 25.05.2009. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
    • The company's UID is CHE-105.041.030.
    • Companies with the same address as Domo Calore Sagl: Domo Immobiliare SA, Torre Idrotecnica Sagl.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Manufacturing of other machinery and parts thereof

    Purpose (Original language)

    L'esercizio di ogni attività edile con particolare riferimento al settore fumisti, la progettazione, la fornitura, l'esecuzione, l'importazione e l'esportazione, l'acquisto e la vendita di caminetti, stufe a legna, stufe a gas e stufe ad olio, la promozione di energia rinnovabile, l'acquisto, la vendita e l'amministrzione di beni immobili, nonché qualsiasi attività che sia in relazione con lo scopo principale. Prestazioni accessorie a norma di statuto. Nuovo organo di pubblicazione: FUSC. Nuove comunicazioni: Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Statuti modificati su punti non soggetti a pubblicazione. Con dichiarazione del gerente del 15.05.2009, la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata. Persone e firme cancellate: Donati, Robert, da Malvaglia, in Biasca, socio, senza diritto di firma, con una quota da CHF 1'000.--

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Domo Calore Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 98/2009 - 25.05.2009
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 5033832, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Domo Calore Sagl, in Biasca, CH-528.4.001.016-5, Società a garanzia limitata (FUSC no. 111 del 11.6.2004, pagina 18, publ. 2305228).

    Statuti modificati:
    15.5.2009.

    Nuovo scopo:
    L'esercizio di ogni attività edile con particolare riferimento al settore fumisti, la progettazione, la fornitura, l'esecuzione, l'importazione e l'esportazione, l'acquisto e la vendita di caminetti, stufe a legna, stufe a gas e stufe ad olio, la promozione di energia rinnovabile, l'acquisto, la vendita e l'amministrzione di beni immobili, nonché qualsiasi attività che sia in relazione con lo scopo principale. Prestazioni accessorie a norma di statuto.

    Nuovo organo di pubblicazione:
    FUSC.

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Statuti modificati su punti non soggetti a pubblicazione. Con dichiarazione del gerente del 15.05.2009, la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone e firme cancellate:
    Donati, Robert, da Malvaglia, in Biasca, socio, senza diritto di firma, con una quota da CHF 1'000.--.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Donati, Flavio, da Malvaglia, in Lumino, socio e gerente, con firma individuale, con una quota da CHF 19'000.-- e con una quota da CHF 1'000.-- [finora: con una quota da CHF 19'000.--].

    SOGC 111/2004 - 11.06.2004
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 2305228, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Domo Calore Sagl, in Biasca, ogni attività edile con particolare riferimento al settore fumisti, Società a garanzia limitata (FUSC no. 84 del 3.5.1999, pagina 2889).

    Nuovo recapito:
    Via Chiasso 19, 6710 Biasca.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Donati, Flavio, da Malvaglia, in Lumino, socia e gerente, con firma individuale, con una quota da CHF 19'000.-- [finora: in Malvaglia].

    SOGC 84/1999 - 03.05.1999
    Categories: Miscellaneous changes

    Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Domo Calore S.a.g.l., in B i a s c a, ogni attività edile, ... (FUSC del 25.2. 1999, n. 39, p. 1298).

    Nuovo domicilio/recapito:
    via Lucomagno 27, 6710 Biasca.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm