• Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.1.020.676-3
    Sector: Travel agency and tour operator services

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Liability

    Owner

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Tramonte Yuliya
    Via alla Valletta 3
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte

    • Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte is active in the industry «Travel agency and tour operator services» and is currently active. The legal headquarters are in Lugano.
    • Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte has one person entered in its management.
    • The company has last modified its commercial register entry on 10.01.2024. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The Enterprise Identification Number of the company Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte is the following: CHE-431.249.661.

    Management (1)

    Executive board

    Yuliya Tramonte

    newest authorized signatories

    Yuliya Tramonte

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Travel agency and tour operator services

    Purpose (Original language)

    Importazione, esportazione, commercio all'ingrosso e al dettaglio, con ogni modalità, anche per via telematica, di generi alimentari e bevande, gioielli e altri prodotti in Svizzera e all'estero; l'imballaggio e il confezionamento di prodotti alimentari, l'assunzione di rappresentanze e agenzie di prodotti alimenti e bevande. Brokeraggio di generi alimentari e bevande, gioielli e altri prodotti. L'attività di consulenza nel settore alimentare, moda e ICT e interesse alla gestione di società attive nel campo alimentare, della ristorazione e alberghiero. La creazione, sviluppo, gestione, consulenza per tutte le attività di marketing e comunicazione: siti web, social media, web reputation, analisi e monitoraggio web, grafica, company identity, stampa di materiali aziendali, pubblicità e promozione di aziende e/o prodotti/servizi, l'elaborazione business plan e piani d'impresa, corsi di formazione ed eventi, sistemi e servizi informatici, attività SEO, registrazione di marchi e brevetti. L'acquisto e la rivendita di servizi web e riviste. La gestione di una agenzia di viaggi e tour-operator per offrire i seguenti servizi sia a privati che ad aziende: l'organizzazione di viaggi turistici e d'affari, il trasporto di persone con mezzi propri o tramite terzi, prenotazione e vendita di biglietti per il trasporto nazionale o internazionale, la realizzazione di viaggi e trasporti nazionali e internazionali con bus e altri mezzi, di attività turistiche in generale, nonché la promozione del turismo. La partecipazione ad altre società aventi scopo analogo o similare tanto in Svizzera quanto all'estero. Svolgere ogni e qualsiasi operazione atta direttamente o indirettamente al conseguimento dello scopo.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Urubam di Yuliya Tramonte

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240110/2024 - 10.01.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005930789, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte, in Lugano, CHE-431.249.661, impresa individuale (Nr. FUSC 89 del 10.05.2021, Pubbl. 1005175848).

    Nuovo recapito:
    c/o Tramonte Yuliya, Via alla Valletta 3, 6900 Lugano.

    SOGC 210510/2021 - 10.05.2021
    Categories: Change of company name, Change of company purpose

    Publication number: HR02-1005175848, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Urubam di Yuliya Tramonte, in Lugano, CHE-431.249.661, impresa individuale (Nr. FUSC 31 del 14.02.2020, Pubbl. 1004830908).

    Nuova ditta:
    Dolce Vita Shop di Yuliya Tramonte.

    Nuovo scopo:
    Importazione, esportazione, commercio all'ingrosso e al dettaglio, con ogni modalità, anche per via telematica, di generi alimentari e bevande, gioielli e altri prodotti in Svizzera e all'estero;
    l'imballaggio e il confezionamento di prodotti alimentari, l'assunzione di rappresentanze e agenzie di prodotti alimenti e bevande. Brokeraggio di generi alimentari e bevande, gioielli e altri prodotti. L'attività di consulenza nel settore alimentare, moda e ICT e interesse alla gestione di società attive nel campo alimentare, della ristorazione e alberghiero.

    La creazione, sviluppo, gestione, consulenza per tutte le attività di marketing e comunicazione:
    siti web, social media, web reputation, analisi e monitoraggio web, grafica, company identity, stampa di materiali aziendali, pubblicità e promozione di aziende e/o prodotti/servizi, l'elaborazione business plan e piani d'impresa, corsi di formazione ed eventi, sistemi e servizi informatici, attività SEO, registrazione di marchi e brevetti. L'acquisto e la rivendita di servizi web e riviste.

    La gestione di una agenzia di viaggi e tour-operator per offrire i seguenti servizi sia a privati che ad aziende:
    l'organizzazione di viaggi turistici e d'affari, il trasporto di persone con mezzi propri o tramite terzi, prenotazione e vendita di biglietti per il trasporto nazionale o internazionale, la realizzazione di viaggi e trasporti nazionali e internazionali con bus e altri mezzi, di attività turistiche in generale, nonché la promozione del turismo. La partecipazione ad altre società aventi scopo analogo o similare tanto in Svizzera quanto all'estero. Svolgere ogni e qualsiasi operazione atta direttamente o indirettamente al conseguimento dello scopo.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm