Reports for DEAC SAGL
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About DEAC SAGL
- DEAC SAGL is a Limited liability company with its legal headquarters in Lumino. DEAC SAGL belongs to the industry «Other construction» and is currently active.
- The management of the company DEAC SAGL, which was founded on the 15.12.2000, consists of 2 persons.
- The most recent commercial register change was made on 12.01.2001. You can find all changes under «Notifications».
- In the commercial register the company DEAC SAGL is registered under the UID CHE-101.520.395.
Commercial register information
Entry in the commercial register
15.12.2000
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lumino
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-500.4.004.933-5
UID/VAT
CHE-101.520.395
Sector
Other construction
Purpose (Original language)
la progettazione, la consulenza e l'installazione di impianti nell'ambito della domotica, telemisura, telegestione, telecomunicazione, reti informatiche, automazione industriale, impianti elettrici a corrente forte e debole di tutti i generi. Sviluppo e commercializzazione di hardware e software, compra-vendita di materiali e apparecchiature elettrici, elettronici, di telecomunicazione e di apparecchiature informatiche. La società può aprire succursali e filiali in Svizzera e all'estero; la società può inoltre esercitare tutte le attività commerciali, finanziarie o di altro genere che siano in relazione con lo scopo sociale della società.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: DEAC SAGL
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Commercial Registry Office Ticino, (501)
Rettifica dell'iscrizione nel giornale no. 860 del 15.12.2000, pubblicato nel FUSC no. 249 del 21.12.2000 p. 8741. DEAC SAGL, finora in B e l l i n z o n a , la progettazione, la consulenza e l'installazione di impianti nell'ambito della domotica, telemisura, telegestione, telecomunicazione, reti informatiche, Società a garanzia limitata (FUSC no. 249 del 21.12.2000, pagina 8741).
Sede esatta:
L u m i n o .
Rettifica funzione persona iscritta:
Molteni, Miranda, da Claro, in Lumino, socia, senza diritto di firma, con una quota da CHF 19'000.- [non: socia e gerente].
Commercial Registry Office Ticino, (501)
DEAC SAGL, in B e l l i n z o n a , 6533 Lumino, Società a garanzia limitata (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
13.12.2000.
Scopo:
la progettazione, la consulenza e l'installazione di impianti nell'ambito della domotica, telemisura, telegestione, telecomunicazione, reti informatiche, automazione industriale, impianti elettrici a corrente forte e debole di tutti i generi. Sviluppo e commercializzazione di hardware e software, compra-vendita di materiali e apparecchiature elettrici, elettronici, di telecomunicazione e di apparecchiature informatiche. La società può aprire succursali e filiali in Svizzera e all'estero;
la società può inoltre esercitare tutte le attività commerciali, finanziarie o di altro genere che siano in relazione con lo scopo sociale della società.
Capitale sociale:
CHF 20'000.-.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci avvengono mediante lettera.
Persone iscritte:
Molteni, Carlo, da Claro, in Lumino, socio e gerente, con firma individuale, con una quota da CHF 1'000.-;
Molteni, Miranda, da Claro, in Lumino, socia e gerente, senza diritto di firma, con una quota da CHF 19'000.-.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.