• Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.6.015.138-8
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    Capital unknown

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    Alla CPC compete l'applicazione unitaria e la sorveglianza del CNM e del CCL sul territorio del Cantone Ticino. La CPC assume le competenze e adempie i compiti attribuitili in virtù del CNM e del CCL, dei regolamenti interni, delle direttive di applicazione della Commissione paritetica svizzera di applicazione edilizia e genio civile (CPSA), inclusi le appendici, gli accordi salariali, le convenzioni addizionali, le convenzioni protocollari, ecc., del CNM e del CCL. La CPC può svolgere compiti per conto di terzi sotto forma di mandato. Tali compiti possono consistere in mandati conferiti, per esempio, dall'Autorità federale e/o cantonale, della Fondazione per il pensionamento anticipato nel settore dell'edilizia principale (Fondazione PEAN), in incarichi nel quadro delle misure di accompagnamento (normativa sui lavoratori distaccati) o da altre Commissioni paritetiche. La CPC non persegue nessun fine di lucro.

    Auditor

    Source: SOGC

    Current auditor (1)
    Name City Since Until
    Ascoaudit SA
    Ascona 16.05.2017

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Commissione paritetica cantonale dell'ediliza e del genio civile del Cantone Ticino

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250108/2025 - 08.01.2025
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006222534, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino, in Bellinzona, CHE-106.871.057, associazione (Nr. FUSC 87 del 05.05.2023, Pubbl. 1005739738).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Locatelli, Paolo Rino Mario, da Onsernone, in Bellinzona, presidente, con firma collettiva a due.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Barbara De Leoni, Odis Mario, da Acquarossa, in Largario (Acquarossa), presidente, con firma collettiva a due [finora: vice-presidente, con firma collettiva a due];
    Gargantini, Giangiorgio Arturo Ugo, da Lugano, in Breganzona (Lugano), vice-presidente, con firma collettiva a due.

    SOGC 230505/2023 - 05.05.2023
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005739738, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino, in Bellinzona, CHE-106.871.057, associazione (Nr. FUSC 26 del 08.02.2021, Pubbl. 1005094799).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Locatelli, Paolo Rino Mario, da Onsernone, in Bellinzona, presidente, con firma collettiva a due [finora: vice-presidente, con firma collettiva a due];
    Barbara De Leoni, Odis Mario, da Acquarossa, in Largario (Acquarossa), vice-presidente, con firma collettiva a due [finora: presidente, con firma collettiva a due].

    SOGC 210208/2021 - 08.02.2021
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005094799, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Commissione paritetica cantonale dell'edilizia e del genio civile del Cantone Ticino, in Bellinzona, CHE-106.871.057, associazione (Nr. FUSC 132 del 11.07.2019, Pubbl. 1004673651).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Cadenazzi, Dario, da Minusio, in Cadenazzo, presidente, con firma collettiva a due.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Barbara De Leoni, Odis Mario, da Acquarossa, in Largario (Acquarossa), presidente, con firma collettiva a due [finora: vice-presidente, con firma collettiva a due];
    Locatelli, Paolo Rino Mario, da Onsernone, in Bellinzona, vice-presidente, con firma collettiva a due.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm