• CLES SWISS SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.021.622-4
    Sector: Trade intermediaries in various areas

    Age of the company

    6 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Gabriele Di Lorenzo
    Via Griscia 3
    6965 Cadro
    Neighbourhood

    Reports for CLES SWISS SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About CLES SWISS SA

    • CLES SWISS SA with its legal headquarters in Cadro is a Company limited by shares (AG) from the sector «Trade intermediaries in various areas». CLES SWISS SA is active.
    • The company was founded on 22.10.2018 and has one person in its management.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 04.05.2022. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • The company's UID is CHE-172.063.744.

    Management (1)

    newest board members

    Gabriele Di Lorenzo

    newest authorized signatories

    Gabriele Di Lorenzo

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trade intermediaries in various areas

    Purpose (Original language)

    L'intermediazione commerciale e l'assunzione di mandati di agenzia e rappresentanza (con o senza deposito) nel settore alimentare e della ristorazione in generale, la prestazione di servizi di consulenza tecnica e stilistica per la realizzazione ed il confezionamento di prodotti alimentari, showroom e dimostrazioni gastronomiche, l'organizzazione di manifestazioni per la promozione dell'immagine aziendale o del prodotto; la progettazione e l'allestimento di stand, la fornitura di servizi fotografici, pubblicitari e di marketing in genere; l'organizzazione di seminari, corsi di formazione e specializzazione per addetti al settore. La società potrà assumere la gestione, anche in affitto, di aziende o rami aziendali per la produzione ed il commercio, all'ingrosso e al dettaglio, di prodotti alimentari freschi e conservati, bibite, somministrazione di alimenti e bevande, gelaterie, bar e ristoranti. Può svolgere attività accessorie in relazione con lo scopo sociale.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: CLES SWISS SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 220504/2022 - 04.05.2022
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005464928, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CLES SWISS SA, in Paradiso, CHE-172.063.744, società anonima (Nr. FUSC 79 del 26.04.2021, Pubbl. 1005159867).

    Statuti modificati:
    28.04.2022.

    Nuova sede:
    Lugano.

    Nuovo recapito:
    c/o Gabriele Di Lorenzo, Via Griscia 3, 6965 Cadro.

    SOGC 210426/2021 - 26.04.2021
    Categories: Change in capital, Change of company address

    Publication number: HR02-1005159867, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CLES SWISS SA, in Paradiso, CHE-172.063.744, società anonima (Nr. FUSC 207 del 25.10.2018, Pubbl. 1004484201).

    Statuti modificati:
    20.04.2021.

    Nuove azioni:
    100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono all'ultimo indirizzo elettronico o postale.

    SOGC 181025/2018 - 25.10.2018
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004484201, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CLES SWISS SA, in Paradiso, CHE-172.063.744, c/o VCI Asset Management SA, Riva Paradiso 2, 6900 Paradiso, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    19.10.2018.

    Scopo:
    L'intermediazione commerciale e l'assunzione di mandati di agenzia e rappresentanza (con o senza deposito) nel settore alimentare e della ristorazione in generale, la prestazione di servizi di consulenza tecnica e stilistica per la realizzazione ed il confezionamento di prodotti alimentari, showroom e dimostrazioni gastronomiche, l'organizzazione di manifestazioni per la promozione dell'immagine aziendale o del prodotto;
    la progettazione e l'allestimento di stand, la fornitura di servizi fotografici, pubblicitari e di marketing in genere;
    l'organizzazione di seminari, corsi di formazione e specializzazione per addetti al settore. La società potrà assumere la gestione, anche in affitto, di aziende o rami aziendali per la produzione ed il commercio, all'ingrosso e al dettaglio, di prodotti alimentari freschi e conservati, bibite, somministrazione di alimenti e bevande, gelaterie, bar e ristoranti. Può svolgere attività accessorie in relazione con lo scopo sociale.

    Capitale azionario:
    CHF 100'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 50'000.00.

    Azioni:
    100 azioni al portatore da CHF 1'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono mediante comunicazione e-mail o via posta. Secondo dichiarazione del 19.10.2018 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Di Lorenzo, Gabriele, cittadino italiano, in Cadro (Lugano), amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm