• CHOREL SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.007.636-4
    Sector: Trade fair, exhibition and convention organising

    Registered since

    19 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    200'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for CHOREL SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Shareholder Information

    Find out which national and international companies the stock corporation you are interested in also holds shares in.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About CHOREL SA

    • CHOREL SA with its legal headquarters in Lugano is active. CHOREL SA operates in the sector «Trade fair, exhibition and convention organising».
    • The management consists of one person. The company was entered in the trade register on the 20.12.2006.
    • The company has last changed their commercial register entry on 02.06.2015, under «Notifications» you will find all changes.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of TI under the UID CHE-113.332.736.
    • Next to the company CHOREL SA there are 2 other active companies with an identical address. These include: Fondazione Europea del Sonno (FES), Madart Sagl.

    Management (1)

    newest board members

    Andrea Barzago

    newest authorized signatories

    Andrea Barzago

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trade fair, exhibition and convention organising

    Purpose (Original language)

    La progettazione e la realizzazione di attività didattiche e formative di ogni genere (corsi singoli, ripetuti, master) in ambito medico-sanitaria, turistico-alberghiera, aziendale e bancaria. La consulenza e l'organizzazione di convegni, meeting, simposi, congressi, corsi avanzati di formazione propri e di società del gruppo e conferenze in Svizzera ed all'estero. La promozione, impostazione ed il coordinamento di iniziative, investigator meetings e ogni tipo di supporto a studi clinici. L'attività di brokeraggio nell'ambito della logistica congressuale nazionale ed internazionale. L'attività di comunicazione d'impresa, d'area terapeutica e di prodotto, anche attraverso l'elaborazione e la produzione di materiale di informazione quali depliant, visual aid, monografie, slide kit, campagne di advertising, comunicati stampa. L'esercizio di agenzia di viaggio e di tutte le attività connesse con il turismo ed il tempo libero. Il noleggio con e senza Skipper di imbarcazioni da diporto. L'analisi e le ricerche di mercato direttamente o indirettamente legate alle attività sociali. L'acquisto e la vendita di immobili in Svizzera ed all'estero tenuto conto che beni immobili in Svizzera possono tuttavia essere acquistati solo a condizione che gli stessi siano destinati all'esercizio di una attività economica giusta l'art. 2 cpv. 3 lett. a) LAFE. La partecipazione ad altre imprese operanti nel medesimo ramo di attività ed ogni altra attività direttamente o indirettamente connessa con lo scopo sociale.

    Auditor

    Source: SOGC

    Former auditor (2)
    Name City Since Until
    Somador SA
    Mendrisio 03.06.2009 01.06.2015
    VERIFIN SA
    Ascona 28.12.2006 02.06.2009

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: CHOREL SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 103/2015 - 02.06.2015
    Categories: Change of company purpose, Change of auditors

    Publication number: 2180701, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CHOREL SA, in Lugano, CHE-113.332.736, società anonima (FUSC no. 207 del 25.10.2013, Pubbl. 1147369).

    Statuti modificati:
    27.05.2015.

    Nuovo scopo:
    La progettazione e la realizzazione di attività didattiche e formative di ogni genere (corsi singoli, ripetuti, master) in ambito medico-sanitaria, turistico-alberghiera, aziendale e bancaria. La consulenza e l'organizzazione di convegni, meeting, simposi, congressi, corsi avanzati di formazione propri e di società del gruppo e conferenze in Svizzera ed all'estero. La promozione, impostazione ed il coordinamento di iniziative, investigator meetings e ogni tipo di supporto a studi clinici. L'attività di brokeraggio nell'ambito della logistica congressuale nazionale ed internazionale. L'attività di comunicazione d'impresa, d'area terapeutica e di prodotto, anche attraverso l'elaborazione e la produzione di materiale di informazione quali depliant, visual aid, monografie, slide kit, campagne di advertising, comunicati stampa. L'esercizio di agenzia di viaggio e di tutte le attività connesse con il turismo ed il tempo libero. Il noleggio con e senza Skipper di imbarcazioni da diporto. L'analisi e le ricerche di mercato direttamente o indirettamente legate alle attività sociali. L'acquisto e la vendita di immobili in Svizzera ed all'estero tenuto conto che beni immobili in Svizzera possono tuttavia essere acquistati solo a condizione che gli stessi siano destinati all'esercizio di una attività economica giusta l'art. 2 cpv. 3 lett. a) LAFE. La partecipazione ad altre imprese operanti nel medesimo ramo di attività ed ogni altra attività direttamente o indirettamente connessa con lo scopo sociale. Con dichiarazione del 27.05.2015 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Somador SA (CH-524.3.006.192-9), in Mendrisio, ufficio di revisione.

    SOGC 207/2013 - 25.10.2013
    Categories: Change in management

    Publication number: 1147369, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CHOREL SA, in Lugano, CH-501.3.007.636-4, società anonima (FUSC no. 94 del 15.05.2012, Pubbl. 6679886).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Bestetti, Monica, cittadina italiana, in Lugano, amministratrice unica, con firma individuale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Barzago, Andrea, cittadino italiano, in Lugano, amministratore unico, con firma individuale.

    SOGC 94/2012 - 15.05.2012
    Categories: Change in capital

    Publication number: 6679886, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CHOREL SA, in Lugano, CH-501.3.007.636-4, società anonima (FUSC no. 76 del 19.04.2012, p. 0, Pubbl. 6643558).

    Statuti modificati:
    09.05.2012.

    Nuove azioni:
    200 azioni nominative da CHF 1'000.00. [finora: 200 azioni al portatore da CHF 1'000.00].

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm