• Cap Bureau Sàrl

    GE
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-660.7.158.025-7
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Cap Bureau Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Cap Bureau Sàrl

    • Cap Bureau Sàrl with its legal headquarters in Carouge GE is active. Cap Bureau Sàrl operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • The management of the company Cap Bureau Sàrl, which was founded on the 15.09.2025, consists of 2 persons.
    • On the 18.09.2025 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of GE under the UID CHE-250.841.907.
    • On the same address there are 3 other active companies registered. These include: CDM Consulting Menge-Wegner Caren, MALOIA SA, MARA TIMBER SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La fourniture de services et de conseils dans les domaines de la gestion administrative, de la comptabilité, de la gestion d'entreprise, du soutien opérationnel aux entreprises et aux particuliers, ainsi que l'accompagnement dans la mise en place de processus organisationnels, administratifs et comptables. En outre, la société a pour but d'offrir des services de domiciliation d'entreprises, la mise à disposition de bureaux, d'espaces de coworking et de services connexes. La société peut constituer des succursales et des filiales et peut participer à d'autres entreprises, tant en Suisse qu'à l'étranger et, de manière générale, exercer toute activité en rapport direct ou indirect avec son but. La société peut acquérir, détenir et aliéner des biens immobiliers tant en Suisse qu'à l'étranger. Elle peut faire, soit pour son compte, soit pour le compte de tiers, toutes opérations financières ainsi que se porter caution ou garant pour des filiales ou des tiers.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Cap Bureau Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250918/2025 - 18.09.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006436884, Commercial Registry Office Geneva, (660)

    Cap Bureau Sàrl, à Carouge (GE), Passage de l'Intendant 6, 1227 Carouge GE, CHE-250.841.907. Nouvelle société à responsabilité limitée. Statuts du 07.08.2025.

    But:
    la fourniture de services et de conseils dans les domaines de la gestion administrative, de la comptabilité, de la gestion d'entreprise, du soutien opérationnel aux entreprises et aux particuliers, ainsi que l'accompagnement dans la mise en place de processus organisationnels, administratifs et comptables. En outre, la société a pour but d'offrir des services de domiciliation d'entreprises, la mise à disposition de bureaux, d'espaces de coworking et de services connexes. La société peut constituer des succursales et des filiales et peut participer à d'autres entreprises, tant en Suisse qu'à l'étranger et, de manière générale, exercer toute activité en rapport direct ou indirect avec son but. La société peut acquérir, détenir et aliéner des biens immobiliers tant en Suisse qu'à l'étranger. Elle peut faire, soit pour son compte, soit pour le compte de tiers, toutes opérations financières ainsi que se porter caution ou garant pour des filiales ou des tiers.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital:
    CHF 20'000.

    Organe de publication:
    Feuille Officielle Suisse du Commerce.

    Communication aux associés:
    par lettre ou par courriel.

    Associée:
    Bardet Cécile Marie Marcelle, de France, à Beaumont, FRA, pour 200 parts de CHF 100.

    Gérants:
    l'associée Bardet Cécile Marie Marcelle, présidente, et Rodrigues de Araujo Laurean Samuel, de et à Genève, les deux avec signature individuelle. Selon déclaration à la constitution de la société, il est renoncé à un contrôle restreint.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm