Reports for C.J.AKANA SAGL
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About C.J.AKANA SAGL
- C.J.AKANA SAGL from Stabio operates in the sector «Retail trading in fuels (petrol stations)» and is active.
- The management consists of 2 persons. The company was founded on 24.01.2023.
- All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 27.01.2023.
- The reported UID is CHE-432.090.274.
- On the same address there are 15 other active companies registered. These include: BESTRADING SA, BlackGlass Wrap di Bruno Lopes Henriques, Blue Ocean Strategy SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
24.01.2023
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Stabio
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.027.772-7
UID/VAT
CHE-432.090.274
Sector
Retail trading in fuels (petrol stations)
Purpose (Original language)
Lo scopo della società: L'esercizio e la gestione di stazioni di servizio per il rifornimento di carburante per veicoli a motore nonché la commercializzazione di qualsivoglia prodotto connesso con tale attività; la commercializzazione di qualsivoglia prodotto connesso con tale attività; la commercializzazione di prodotti alimentari, giornali, articoli da regalo e tabacchi; la distribuzione di giornali e articoli per chioschi; l'attività di take-away; l'importazione ed esportazione di qualsiasi bene di consumo; l'acquisto e la vendita di oro, altri metalli e gioielli, l'attività di cambio valute. La società può compiere tutte le operazioni ritenute utili o connesse con lo scopo sociale, come pure acquisire partecipazioni in altre società.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: C.J.AKANA SAGL
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR01-1005663752, Commercial Registry Office Ticino, (501)
C.J.AKANA SAGL, in Stabio, CHE-432.090.274, Via Gaggiolo 51, 6855 Stabio, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
18.01.2023.
Scopo:
Lo scopo della società: L'esercizio e la gestione di stazioni di servizio per il rifornimento di carburante per veicoli a motore nonché la commercializzazione di qualsivoglia prodotto connesso con tale attività;
la commercializzazione di qualsivoglia prodotto connesso con tale attività;
la commercializzazione di prodotti alimentari, giornali, articoli da regalo e tabacchi;
la distribuzione di giornali e articoli per chioschi;
l'attività di take-away;
l'importazione ed esportazione di qualsiasi bene di consumo;
l'acquisto e la vendita di oro, altri metalli e gioielli, l'attività di cambio valute. La società può compiere tutte le operazioni ritenute utili o connesse con lo scopo sociale, come pure acquisire partecipazioni in altre società.
Capitale sociale:
CHF 20'000.00.
Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
per i dettagli si rinvia allo statuto.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano mediante avviso personale. Secondo dichiarazione del 18.01.2023 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Clif Jermey, Siyalini, cittadina di Sri Lanka, in Stabio, socia e gerente, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00;
Philomen Amalathas, Clif Jermey, cittadino di Sri Lanka, in Stabio, socio, senza diritto di firma, con 10 quote da CHF 1'000.00.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.