Reports for Broker D'A Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Broker D'A Sagl
- Broker D'A Sagl is active in the industry «Services for insurance and pensions» and is currently active. The legal headquarters are in Lugano.
- The management of the company Broker D'A Sagl, entered in the trade register on the 20.03.2023, consists of 4 persons.
- The last commercial register change was made on 23.03.2023. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-421.080.739.
- 3B Real Estate Sagl, 4INV SA, A.H.T. Advanced Heating Technologies International Group SAGL are registered at the same address.
Commercial register information
Entry in the commercial register
20.03.2023
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.027.958-5
UID/VAT
CHE-421.080.739
Sector
Services for insurance and pensions
Purpose (Original language)
La società ha per scopo consulenza, gestione e intermediazione di portafogli assicurativi e previdenziali in tutti i rami; consulenza nella gestione del rischio, consulenza e pianificazione del pensionamento, consulenza e gestione dell'assenteismo nel campo delle assicurazioni personali (case management), consulenza e ricerca di finanziamenti (mutui e altri), formazione e informazione in tutti i rami delle assicurazioni e della previdenza. La società potrà commerciare, importare ed esportare tutti i prodotti per i settori per cui fornisce prestazioni nonché l'acquisto, la vendita e la gestione di beni e servizi di ogni genere. Potrà detenere, sfruttare e dare in licenza marchi e brevetti. La società può infine aprire filiali ed acquisire partecipazioni in altre società sia in Svizzera che all'estero, partecipare finanziariamente ad altre società con investimenti e finanziamenti; compiere qualsiasi operazione commerciale e finanziaria pertinente allo scopo sociale.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Broker D'A Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR01-1005707731, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Broker D'A Sagl, in Lugano, CHE-421.080.739, Piazzetta San Carlo 2, 6900 Lugano, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
17.03.2023.
Scopo:
La società ha per scopo consulenza, gestione e intermediazione di portafogli assicurativi e previdenziali in tutti i rami;
consulenza nella gestione del rischio, consulenza e pianificazione del pensionamento, consulenza e gestione dell'assenteismo nel campo delle assicurazioni personali (case management), consulenza e ricerca di finanziamenti (mutui e altri), formazione e informazione in tutti i rami delle assicurazioni e della previdenza. La società potrà commerciare, importare ed esportare tutti i prodotti per i settori per cui fornisce prestazioni nonché l'acquisto, la vendita e la gestione di beni e servizi di ogni genere. Potrà detenere, sfruttare e dare in licenza marchi e brevetti. La società può infine aprire filiali ed acquisire partecipazioni in altre società sia in Svizzera che all'estero, partecipare finanziariamente ad altre società con investimenti e finanziamenti;
compiere qualsiasi operazione commerciale e finanziaria pertinente allo scopo sociale.
Capitale sociale:
CHF 20'000.00.
Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
per i dettagli si rinvia allo statuto.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci avvengono per lettera raccomandata. Secondo dichiarazione del 17.03.2023 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Peduzzi, Carlo, da Acquarossa, in Cadempino, presidente, con firma individuale;
D'A Business Services Sagl (CHE-103.777.769), in Lugano, socia, con 8'000 quote da CHF 1.00;
Revigeco Investment Sagl (CHE-447.673.786), in Lugano, socia, con 12'000 quote da CHF 1.00;
D'Andrea, Lino Silvio, da Serravalle, in Lodrino (Riviera), gerente, con firma individuale.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.