• BPF SA in liquidazione

    TI
    deleted
    Register number: CH-514.3.026.013-0
    Sector: General structural engineering

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    Via Luganetto 4
    6962 Viganello
    Neighbourhood

    Reports for BPF SA in liquidazione

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    General structural engineering

    Purpose (Original language)

    L'esercizio di un'impresa generale di costruzioni, l'esecuzione di lavori di sopra e sottostruttura e di opere edili e del genio civile compresi gli intonaci, i betoncini, la copertura tetti e la carpenteria in genere, opere da piastrellista e da posatore di pavimenti, opere da gessatore, intonacatore e plafonatore, opere da pittore, posa di ponteggi, l'appalto e il subappalto di lavori edili, la direzione lavori, gli scavi e i trasporti, lavori da fabbro e carpenterie metalliche. Può partecipare ad altre società o imprese aventi scopo analogo. Può acquistare e vendere immobili.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • BPF SA
    • MCC PHARMA LABS SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: BPF SA in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 201222/2020 - 22.12.2020
    Categories: Deletion

    Publication number: HR03-1005055265, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    BPF SA in liquidazione, in Lugano, CHE-109.485.940, società anonima (Nr. FUSC 119 del 23.06.2020, Pubbl. 1004917913). La società è cancellata d'ufficio conformemente all'art. 159 cpv. 5 lett. a ORC, in quanto non è stata inoltrata alcuna opposizione motivata alla cancellazione.

    SOGC 200623/2020 - 23.06.2020
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: HR02-1004917913, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    BPF SA in liquidazione, in Lugano, CHE-109.485.940, società anonima (Nr. FUSC 7 del 13.01.2020, Pubbl. 1004802915). La procedura di fallimento è stata sospesa per mancanza di attivo con decreto della Pretura del Distretto di Lugano del 06.05.2020. La società sarà cancellata se entro tre mesi dalla presente pubblicazione non verrà inoltrata un'opposizione motivata contro la radiazione.

    SOGC 200522/2020 - 22.05.2020
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: KK03-0000015271, Commercial Registry Office Ticino

    Rubrica: Fallimenti Sottorubrica: Sospensione della procedura di fallimento Data di pubblicazione: SHAB, KABTI - 22.05.2020 Numero di pubblicazione: Cantone: TI Ente di pubblicazione: Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7, 6962 Viganello Sospensione della procedura di fallimento BPF SA in liquidazione Debitore: BPF SA in liquidazione CHE-109.485.940 Via Luganetto n. 4

  • Viganello Data della dichiarazione di fallimento: 08.01.2020 Data della sospensione: 06.05.2020 Ammontare dell'anticipo delle spese: CHF 3'000.00 Indicazioni giuridiche: La procedura di fallimento sarà chiusa per mancanza di attivo se nessun creditore ne richiederà la continuazione entro il termine indicato fornendo la garanzia richiesta per la quota di spese non coperte dalla massa. Sono riservate ulteriori richieste di garanzie se quella prestata si avverasse insufficiente. Pubblicazione secondo gli art. 230 e 230a LEF. Termine: 10 giorni Scadenza del termine: 01.06.2020
    Punto di contatto: Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7,
  • Viganello

  • Title
    Confirm