• Arca Consulting Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.018.511-7
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    11 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Riva Vincenzo Vela 12
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Arca Consulting Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Arca Consulting Sagl

    • Arca Consulting Sagl with its legal headquarters in Lugano is active. Arca Consulting Sagl operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • The company was founded on 26.02.2014.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 10.01.2019.
    • In the commercial register the company Arca Consulting Sagl is registered under the UID CHE-416.092.286.
    • There are 14 other active companies that have registered an identical address. These include: ALDAST SA, Algorithmica SA, AUDERE Invest SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Consulenza ed erogazione di servizi alle aziende per l'ambiente, il benessere e la salute, soprattutto nel campo della certificazione della qualità di prodotto e di sistema al fine di sostenerne e facilitarne l'internazionalizzazione. Attività di ispezione aziendale sia di seconda che di terza parte. Attività di promozione finalizzata a trasmettere il proprio know-how alle aziende che producono beni potenzialmente inquinanti allo scopo di minimizzarne l'impatto ambientale. Attività di marketing, project management, e risk assesment volte a fare conoscere le normative congrue alle attività e ai prodotti delle aziende manifatturiere. Una costante ricerca e gestione di progetti di innovazione tecnologica e di design per il miglioramento della qualità di vita e della sostenibilità. L'organizzazione e la gestione di eventi promozionali (aziendali, culturali ecc.) ai fini di comunicare le novità nelle normative ambientali di prodotto sia svizzere che all'estero. La società potrà assumere interessenze e partecipazioni in altre imprese aventi scopi analoghi od affini ai propri, sia direttamente che indirettamente. La società potrà compiere tutte le operazioni industriali, commerciali, finanziarie, mobiliari ed immobiliari, utili al conseguimento dello scopo sociale. La società potrà svolgere la propria attività sia in Svizzera che all'estero e partecipare ad altre società in Svizzera e all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Arca Consulting Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 190110/2019 - 10.01.2019
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004538460, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Arca Consulting Sagl, in Lugano, CHE-416.092.286, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 250 del 27.12.2018, Pubbl. 1004531286).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Riu, Andrea, cittadino italiano, in Breganzona (Lugano), presidente della gerenza, con firma individuale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Candolfi, Philippe, da Onsernone, in Gümligen (Muri bei Bern), gerente, con firma individuale, [finora: in Münsingen].

    SOGC 181227/2018 - 27.12.2018
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004531286, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Arca Consulting Sagl, in Lugano, CHE-416.092.286, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 3 del 07.01.2015, Pubbl. 1913999).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    A&C Services GmbH (CHE-112.963.779), in Baar, socia, con 200 quote da CHF 100.00;
    Riu, Andrea, cittadino italiano, in Breganzona (Lugano), presidente della gerenza, con firma individuale [finora: socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00].

    SOGC 3/2015 - 07.01.2015
    Categories: Change in management

    Publication number: 1913999, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Arca Consulting Sagl, in Lugano, CHE-416.092.286, società a garanzia limitata (FUSC no. 42 del 03.03.2014, Pubbl. 1375177).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Calone, Antonietta, cittadina italiana, in Genova (IT), socia, senza diritto di firma, con 100 quote da CHF 100.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Riu, Andrea, cittadino italiano, in Breganzona (Lugano), socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00 [finora: in Genova (IT) e con 100 quote sociali da CHF 100.00].

    Title
    Confirm