• api HR Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.203.754-7
    Sector: Trading in IT and communications products

    Age of the company

    2 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for api HR Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About api HR Sàrl

    • api HR Sàrl from Nyon operates in the sector «Trading in IT and communications products» and is active.
    • The company was founded on 16.06.2022 and has 2 persons in its management.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 26.06.2024.
    • The reported UID is the following: CHE-377.853.097.
    • Companies with the same address as api HR Sàrl: Albatros DC SA, Coscigo SA, Dittli Consulting et M&A.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in IT and communications products

    Purpose (Original language)

    La société a pour but: toutes activités de conseil, de vente et de déploiement de systèmes d'informations liées à la gestion des ressources humaines; la conception, la réalisation et la commercialisation de ses propres systèmes permettant l'acquisition de données, leur traitement, leur gestion et leur analyse; toutes activités de conseil, gestion et intermédiation dans le domaine des assurances de façon directe ou indirecte. La société peut exercer, en Suisse ou à l'étranger, toutes activités, créer des succursales, assumer des participations à toutes entreprises et se livrer à toutes opérations immobilières, financières ou commerciales, en rapport direct ou indirect avec son but, à l'exception de opérations prohibées par la LFAIE. La société peut en outre conclure des contrats de prêt avec ses associés en qualité de débitrice ou créancière, ou leur accorder des garanties si cela favorise ses intérêts.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: api HR Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240626/2024 - 26.06.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006067966, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    api HR Sàrl, à Nyon, CHE-377.853.097 (FOSC du 21.06.2022, p. 0/1005500835).

    Nouvelle adresse:
    Chemin Falconnier 13, 1260 Nyon.

    SOGC 220621/2022 - 21.06.2022
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005500835, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    api HR Sàrl, à Nyon, Chemin du Joran 10, 1260 Nyon, CHE-377.853.097. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    08.06.2022.

    But:
    la société a pour but: toutes activités de conseil, de vente et de déploiement de systèmes d'informations liées à la gestion des ressources humaines;
    la conception, la réalisation et la commercialisation de ses propres systèmes permettant l'acquisition de données, leur traitement, leur gestion et leur analyse;
    toutes activités de conseil, gestion et intermédiation dans le domaine des assurances de façon directe ou indirecte. La société peut exercer, en Suisse ou à l'étranger, toutes activités, créer des succursales, assumer des participations à toutes entreprises et se livrer à toutes opérations immobilières, financières ou commerciales, en rapport direct ou indirect avec son but, à l'exception de opérations prohibées par la LFAIE. La société peut en outre conclure des contrats de prêt avec ses associés en qualité de débitrice ou créancière, ou leur accorder des garanties si cela favorise ses intérêts.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associée:
    Fertil Sàrl (CHE-370.943.664), à Givrins, avec 200 parts de CHF 100. Signature individuelle est conférée à Siriex Frédéric, de et à Givrins, gérant.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit ou par courriel. Selon déclaration du 08.06.2022, la société n'est pas soumise à une révision ordinaire et renonce à une révision restreinte.

    Title
    Confirm