Reports for APE Consulting Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About APE Consulting Sagl
- APE Consulting Sagl has its legal headquarters in Cadro and is active. It is a Limited liability company and active in the industry «Services regarding management consulting».
- The management has one active person registered.
- The last commercial register change was made on 29.02.2024. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
- In the commercial register the company APE Consulting Sagl is registered under the UID CHE-286.805.056.
Commercial register information
Entry in the commercial register
26.02.2024
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.028.850-2
UID/VAT
CHE-286.805.056
Sector
Services regarding management consulting
Purpose (Original language)
La società ha per scopo la consulenza, lo studio di fattibilità, la progettazione, il supporto alla realizzazione, può occuparsi anche della direzione generale dei lavori. Si rivolge ai privati così come ad aziende private e pubbliche, i campi principali di attività sono, l'analisi dei processi aziendali sia di produzione che amministrativi, analisi nel campo energetico con particolare attenzione alle nuove energie, solare termico, solare fotovoltaico, rinnovabili in genere ed altre tecnologie; la società può anche esercitare, gestire e svolgere attività di uno studio di architettura. La società è libera di operare in prima persona come anche di subappaltare a terzi, attività di ogni tipo o parti di esse. La società può operare sia per conto proprio sia per conto di terzi in qualsiasi operazione finanziaria, commerciale, industriale e mobiliare, import ed export.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: APE Consulting Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR01-1005974152, Commercial Registry Office Ticino, (501)
APE Consulting Sagl, in Lugano, CHE-286.805.056, Via Cossio 13, 6965 Cadro, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
21.02.2024.
Scopo:
La società ha per scopo la consulenza, lo studio di fattibilità, la progettazione, il supporto alla realizzazione, può occuparsi anche della direzione generale dei lavori. Si rivolge ai privati così come ad aziende private e pubbliche, i campi principali di attività sono, l'analisi dei processi aziendali sia di produzione che amministrativi, analisi nel campo energetico con particolare attenzione alle nuove energie, solare termico, solare fotovoltaico, rinnovabili in genere ed altre tecnologie;
la società può anche esercitare, gestire e svolgere attività di uno studio di architettura. La società è libera di operare in prima persona come anche di subappaltare a terzi, attività di ogni tipo o parti di esse. La società può operare sia per conto proprio sia per conto di terzi in qualsiasi operazione finanziaria, commerciale, industriale e mobiliare, import ed export.
Capitale sociale:
CHF 20'000.00.
Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
per i dettagli si rinvia allo statuto.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano mediante comunicazione scritta e raccomandata o qualsiasi mezzo elettronico che permetta di comprovare l'avvenuta ricezione. Secondo dichiarazione del 21.02.2024 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Vezzoli, Giorgio, da Rossa, in Bioggio, socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.