Reports for AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Shareholder Information
Find out which national and international companies the stock corporation you are interested in also holds shares in.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA
- AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA in Taverne is a Company limited by shares (AG) from the sector «Trading in consumer goods». AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA is active.
- AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA has one person entered in its management.
- The company has last changed their commercial register entry on 03.05.2021, under «Notifications» you will find all changes.
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-256.515.895.
- 4 trademarks or applications for trademarks are currently registered in the IPI database.
Commercial register information
Entry in the commercial register
13.10.2014
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Torricella-Taverne
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.019.239-4
UID/VAT
CHE-256.515.895
Sector
Trading in consumer goods
Purpose (Original language)
L'acquisto, la vendita, la locazione di presidi terapeutici, dispositivi aerosol ed affini, volti alla prevenzione e cura di allergie e patologie delle vie respiratorie, rimedi omeopatici di ogni genere, l'importazione e l'esportazione di prodotti alimentari e non alimentari, cosmetica e affini, prodotti per la pulizia, abbigliamento, provenienti da produzione biologica e non biologica. Può effettuare ogni affare e concludere ogni contratto in rapporto con tale scopo. La società può inoltre esercitare tutte le attività commerciali, finanziarie o di altro genere direttamente, indirettamente o con concessione di franchising, connesse con lo scopo sociale.
Other company names
Past and translated company names
- AEROTECHMED SA
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Trademarks
Trademark | Registration date | Status | Number |
---|---|---|---|
AEROSAL IL MARE IN UNA STANZA | 23.08.2023 | active | 08572/2023 |
CLINICA DEL SALE | 23.08.2023 | active | 08573/2023 |
Newest SOGC notifications: AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005167166, Commercial Registry Office Ticino, (501)
AEROTECHMED SA, in Torricella-Taverne, CHE-256.515.895, società anonima (Nr. FUSC 95 del 17.05.2019, Pubbl. 1004632854).
Statuti modificati:
23.04.2021.
Nuova ditta:
AEROSAL DIVISIONE MEDICA SA.
Nuove azioni:
100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].
Nuove comunicazioni:
Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante comunicazione scritta.
Publication number: 2292975, Commercial Registry Office Ticino, (501)
AEROTECHMED SA, in Lugano, CHE-256.515.895, società anonima (FUSC no. 200 del 16.10.2014, Pubbl. 1771969).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Pelli, Massimo, da Lugano, in Alto Malcantone, amministratore unico, con firma individuale.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Monterenzi, Roberto, cittadino italiano, in Massagno, amministratore unico, con firma individuale.
Publication number: 1771969, Commercial Registry Office Ticino, (501)
AEROTECHMED SA, in Lugano, CHE-256.515.895, Via G. B. Pioda 4, 6900 Lugano, società anonima (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
10.10.2014.
Scopo:
L'acquisto, la vendita, la locazione di presidi terapeutici, dispositivi aerosol ed affini, volti alla prevenzione e cura di allergie e patologie delle vie respiratorie, rimedi omeopatici di ogni genere, l'importazione e l'esportazione di prodotti alimentari e non alimentari, cosmetica e affini, prodotti per la pulizia, abbigliamento, provenienti da produzione biologica e non biologica. Può effettuare ogni affare e concludere ogni contratto in rapporto con tale scopo. La società può inoltre esercitare tutte le attività commerciali, finanziarie o di altro genere direttamente, indirettamente o con concessione di franchising, connesse con lo scopo sociale..
Capitale azionario:
CHF 100'000.00.
Capitale azionario liberato:
CHF 100'000.00.
Azioni:
100 azioni al portatore da CHF 1'000.00.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono per lettera raccomandata. Con dichiarazione del 10.10.2014 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Pelli, Massimo, da Lugano, in Alto Malcantone, amministratore unico, con firma individuale.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.