• Abovo Management GmbH

    AR
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-300.4.021.558-1
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    3 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Abovo Management GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Abovo Management GmbH

    • Abovo Management GmbH is a Limited liability company with its legal headquarters in Herisau. Abovo Management GmbH belongs to the industry «Secretarial and office administration services» and is currently active.
    • The management of the company Abovo Management GmbH, which was founded on the 28.05.2025, consists of 2 persons.
    • The most recent commercial register change was made on 03.06.2025. You can find all changes under «Notifications».
    • The Enterprise Identification Number of the company Abovo Management GmbH is the following: CHE-371.471.627.
    • On the same address as Abovo Management GmbH there are 32 other active companies registered. These include: 4U pharma gmbh, Abovo Treuhand GmbH, Alpeo Sàrl.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft betreibt ein Businesscenter und stellt Unternehmen flexible Büro- und Verwaltungsdienstleistungen zur Verfügung. Dazu gehören unter anderem die Bereitstellung von Geschäftsadressen, Sekretariats- und Empfangsdiensten sowie administrative und organisatorische Unterstützung. Darüber hinaus bietet die Gesellschaft umfassende Marketingdienstleistungen an, Online- und Offline-Marketingstrategien, Social Media Management, sowie Werbekampagnen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen. Sie kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Abovo Management GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250603/2025 - 03.06.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006346965, Commercial Registry Office Appenzell A. Rh., (300)

    Abovo Management GmbH, in Herisau, CHE-371.471.627, Poststrasse 3, 9100 Herisau, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    19.05.2025.

    Zweck:
    Die Gesellschaft betreibt ein Businesscenter und stellt Unternehmen flexible Büro- und Verwaltungsdienstleistungen zur Verfügung. Dazu gehören unter anderem die Bereitstellung von Geschäftsadressen, Sekretariats- und Empfangsdiensten sowie administrative und organisatorische Unterstützung. Darüber hinaus bietet die Gesellschaft umfassende Marketingdienstleistungen an, Online- und Offline-Marketingstrategien, Social Media Management, sowie Werbekampagnen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen. Sie kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung bei der Gründung der Gesellschaft wird auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    LBG Group AG (CHE-105.760.886), in Baar, Gesellschafterin, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Morandi, Edoardo Luciano, von Lugano, in Zürich, Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm