Reports for 3T Ticino Thermo Technology Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About 3T Ticino Thermo Technology Sagl
- 3T Ticino Thermo Technology Sagl is currently active and the industry «Other construction». The legal headquarters are in Stabio.
- The company was founded on 25.03.2009 and has 3 persons in its management.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 01.03.2018.
- 3T Ticino Thermo Technology Sagl is registered in the Canton of TI under the UID CHE-114.789.050.
- The address is identical with 10 other active companies. These include: Azerostudio Visual Design di Roger Weiss, Deco & Deco Sagl, ENFARO SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
25.03.2009
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Stabio
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.012.561-1
UID/VAT
CHE-114.789.050
Sector
Other construction
Purpose (Original language)
La progettazione, la produzione, la costruzione, l'assemblaggio, l'installazione, la manutenzione, la riparazione, l'assistenza tecnica di parti ed impianti idro-termo-sanitari, elettrici, di comunicazione, di condizionamento, antincendio, antinfortunistici, di sicurezza e di protezione, di trasporto, di trattamento ed uso di acque ed energia di qualsiasi natura e specie, impianti meccanici; le opere di carpenteria, edili e di assistenza murarie, la fornitura e la posa di isolamenti di edifici civili ed industriali completi di impianti e di opere connesse ed accessorie. L'esecuzione di opere murarie relative agli impianti di sui sopra, le opere idrauliche ed i lavori di difesa e di sistemazione idraulica; le opere speciali in cemento armato; l'acquisto, la produzione e la vendita di materiali e di beni utilizzati per le attività precedenti, nonché parti, componenti, accessori ed affini mediante assunzione di rappresentanze e mandati; l'esercizio delle suddette attività nel settore privato e pubblico nonché ogni attività affine e connesse. Essa potrà svolgere tutte le operazioni ritenute necessarie o utili per il conseguimento dell'oggetto sociale ed in particolare potrà: compere operazioni commerciali, industriali, immobiliari e finanziarie (queste ultime con carattere assolutamente occasionale; prestare garanzie, anche reali, a favore di terzi; assumere in funzione del raggiungimento dell'oggetto sociale in via non prevalente, interessenze e partecipazioni in altre società ed imprese aventi oggetto analogo, affine o connesso al proprio.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: 3T Ticino Thermo Technology Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 4085973, Commercial Registry Office Ticino, (501)
3T Ticino Thermo Technology Sagl, in Lugano, CHE-114.789.050, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 250 del 27.12.2017, Pubbl. 3955607).
Statuti modificati:
23.02.2018.
Nuova sede:
Stabio.
Nuovo recapito:
Via Ligornetto 1, 6855 Stabio.
Publication number: 3955607, Commercial Registry Office Ticino, (501)
3T Ticino Thermo Technology Sagl, in Lugano, CHE-114.789.050, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 48 del 09.03.2016, Pubbl. 2713317).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Conforti, Francesco Emanuele, cittadino italiano, in Massagno, gerente, con firma individuale, .
Nuove persone iscritte o modifiche:
Barranca, Tiziana, cittadina italiana, in Sorengo, gerente, con firma individuale.
Publication number: 2713317, Commercial Registry Office Ticino, (501)
3T Ticino Thermo Technology Sagl, in Lugano, CHE-114.789.050, società a garanzia limitata (FUSC no. 133 del 14.07.2015, Pubbl. 2268591).
Nuove persone iscritte o modifiche:
Legovich, Fabrizio, cittadino italiano, in Maslianico (IT), socio e direttore, con firma individuale, con 8 quote da CHF 1'000.00 [finora: socio senza diritto di firma].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.