• 1913 COMMERCE SA in liquidazione

    TI
    in liquidation
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.016.091-4
    Sector: Management of real estate portfolio properties

    Age of the company

    13 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via al Mulino 22
    6814 Cadempino
    Neighbourhood

    Reports for 1913 COMMERCE SA in liquidazione

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About 1913 COMMERCE SA in liquidazione

    • 1913 COMMERCE SA in liquidazione has its legal headquarters in Cadempino and is in liquidation. It operates in the sector «Management of real estate portfolio properties».
    • The management consists of one person. The company was founded on 18.11.2011.
    • Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 11.03.2025.
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-360.118.960.
    • Next to the company 1913 COMMERCE SA in liquidazione there are 51 other active companies with an identical address. These include: AAJ Consulenze Sagl, AccelerationLab SA, ALSA EVENTS SAGL.

    Management (1)

    newest board members

    Riccardo Zöhrer

    newest authorized signatories

    Riccardo Zöhrer

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Management of real estate portfolio properties

    Purpose (Original language)

    Operazioni immobiliari in proprio quali la locazione, l'acquisto, la vendita, la costruzione, l'amministrazione e la gestione di beni immobili in Svizzera ed all'estero. Attività di importazione ed esportazione di merci e materiali per la rivendita, come pure la gestione di brevetti, patenti e processi commerciali. Il noleggio di veicoli di ogni genere. La partecipazione ad imprese aventi scopo affine.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • 1913 COMMERCE SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: 1913 COMMERCE SA in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250311/2025 - 11.03.2025
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: HR02-1006279033, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    1913 COMMERCE SA in liquidazione, in Cadempino, CHE-360.118.960, società anonima (Nr. FUSC 142 del 24.07.2024, Pubbl. 1006092966). La procedura fallimentare è stata sospesa per mancanza di attivo con decisione della Pretura del Distretto di Lugano del 07.01.2025. La società sarà cancellata d'ufficio se entro due anni dalla pubblicazione della presente iscrizione non verrà inoltrata un'opposizione motivata contro la cancellazione.

    SOGC 250124/2025 - 24.01.2025
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: KK03-0000058941, Commercial Registry Office Ticino

    Rubrica: Fallimenti Sottorubrica: Sospensione della procedura di fallimento Data di pubblicazione: SHAB, KABTI 24.01.2025 Disponibile al pubblico fino al: 24.01.2030 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7, 6962 Viganello Sospensione della procedura di fallimento 1913 COMMERCE SA in liquidazione Debitore: 1913 COMMERCE SA in liquidazione CHE-360.118.960 Via al Mulino 22

  • Cadempino Data della decisione di scioglimento: 17.06.2024 Data della sospensione: 07.01.2025 Ammontare dell'anticipo delle spese: CHF 3'000.00 Indicazioni giuridiche: La procedura di fallimento sarà chiusa per mancanza di attivo se nessun creditore ne richiederà la continuazione entro il termine indicato fornendo la garanzia richiesta per la quota di spese non coperte dalla massa. Sono riservate ulteriori richieste di garanzie se quella prestata si avverasse insufficiente. Pubblicazione secondo gli art. 230 e 230a LEF. Indicazioni giuridiche complementari: In assenza di anticipo delle spese, ogni creditore pignoratizio può nondimeno pretendere dallo scrivente Ufficio la realizzazione del proprio pegno entro il 23.02.2025 (art. 230a cpv. 2 LEF). Termine: 20 giorni Scadenza del termine: 13.02.2025 Punto di contatto: Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7,
  • Viganello Osservazioni: I debitori della fallita e tutti coloro che detengono beni di proprietà della stessa, a qualunque titolo, sono tenuti, senza pregiudizio dei loro diritti, ad annunciarsi a questo
    Ufficio, entro il suddetto termine 13.02.2025, sotto comminatoria delle pene previste
    dalla legge, in particolare dall'art. 324 CP.

  • SOGC 24.07.2024
    Categories: Change of company name

    Publication number: HR02-1006092966, Commercial Registry Office Ticino

    1913 COMMERCE SA, in Cadempino, CHE-360.118.960, società anonima (Nr. FUSC 5 del 09.01.2024, Pubbl. 1005929495).

    Nuova ditta:
    1913 COMMERCE SA in liquidazione. Con decisione della Pretura del Distretto di Lugano del 17.06.2024, è stato dichiarato lo scioglimento della società e ordinata la liquidazione secondo le prescrizioni applicabili al fallimento (art. 731b cpv. 1bis cfr. 3 CO).

    Title
    Confirm