• 1 result for "Resy Canonica Walangitang" in the commercial register

    The name Resy Canonica Walangitang is associated with 1 active person in the commercial register. On 14.06.2024 an entry of Resy Canonica Walangitang was changed.

    Source: SOGC

    Resy Canonica Walangitang

    domiciled in Lugano, from Capriasca

    Active mandates: Redea Production Sagl

    Connected persons: No connected person

    Credit rating

    Credit rating

    Places where people with the name Resy Canonica Walangitang live

    Sectors in which people with the name Resy Canonica Walangitang work

    Production, rental and distribution of films and TV shows

    Private persons with the name Resy Canonica Walangitang

    Moneyhouse offers you information on over 5 million private persons. This information is only available to Premium members. You can also check their credit rating to reduce financial risks.

    Newest SOGC notifications: Resy Canonica Walangitang

    SOGC 240614/2024 - 14.06.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006057680, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Redea Production Sagl, in Lugano, CHE-289.728.096, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 192 del 04.10.2017, p.0, Pubbl. 3789451).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Canonica Walangitang, Resy, da Capriasca, in Lugano, socia e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Paradiso].

    SOGC 16/2014 - 24.01.2014
    Categories: Company foundation

    Publication number: 1305869, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Redea Production Sagl, in Paradiso, CHE-289.728.096, Via F. Zorzi 13, 6900 Paradiso, società a garanzia limitata (nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    17.01.2014.

    Scopo:
    La produzione, la co-produzione, la distribuzione e commercializzazione di filmati (documentari e fiction) e di prodotti giornalistici per carta stampata, radio, televisione, web e mass media in genere. La traduzione, l'allestimento di testi, la produzione e il commercio di video pubblicitari, di libri, di pubblicazioni e di edizioni di ogni genere. La partecipazione ad altre società.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Con dichiarazione del 17.01.2014 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Canonica Walangitang, Resy, da Capriasca, in Paradiso, socia e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00.

    Title
    Confirm