Reports for YACHTSPORT RESORT SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About YACHTSPORT RESORT SA
- YACHTSPORT RESORT SA has its legal headquarters in Brissago and is active. It is a Company limited by shares (AG) and active in the industry «Operation of hotels, inns and B&B/guesthouses».
- YACHTSPORT RESORT SA was founded on 27.02.2008.
- Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 25.09.2024.
- The company is registered in the commercial register of the Canton of TI under the UID CHE-114.105.829.
Commercial register information
Entry in the commercial register
27.02.2008
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Brissago
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.010.233-4
UID/VAT
CHE-114.105.829
Sector
Operation of hotels, inns and B&B/guesthouses
Purpose (Original language)
La gestione di un centro di insegnamento nautico (ACADEMY), di un hotel con Bar e ristorante à-la-carte (CLUBHOUSE), la gestione di un porto con posti barca, il noleggio di barche, una libreria specializzata e un negozio nautico (MARINA), nonché l'organizzazione e la realizzazione di eventi nautici, culinari e culturali e ogni servizio relativo. La società può svolgere tutte quelle attività che sono in relazione con lo scopo principale e può prendere tutte le misure atte a favorire o facilitare lo sviluppo della società o che sono idonee a conseguirne lo scopo sociale principale.
Auditor
Former auditor (1)
Name | City | Since | Until | |
---|---|---|---|---|
Ferrazzini & Partners SA | Locarno | 04.03.2008 | 05.07.2020 |
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: YACHTSPORT RESORT SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1006138076, Commercial Registry Office Ticino, (501)
YACHTSPORT RESORT SA, in Brissago, CHE-114.105.829, società anonima (Nr. FUSC 128 del 06.07.2020, Pubbl. 1004929925).
Nuove persone iscritte o modifiche:
Wolff, Dr. Jörg, da Brissago, in Brissago, membro del consiglio, con firma individuale [finora: cittadino germanico].
Publication number: HR02-1004929925, Commercial Registry Office Ticino, (501)
YACHTSPORT RESORT SA, in Brissago, CHE-114.105.829, società anonima (Nr. FUSC 44 del 04.03.2008, p.14, Pubbl. 4370932).
Statuti modificati:
30.06.2020.
Nuove azioni:
100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].
Nuove comunicazioni:
Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono per lettera raccomandata.
Nuova limitazione della trasferibilità:
La trasferibilità delle azioni nominative è limitata dallo statuto. Secondo dichiarazione del 30.06.2020 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Ferrazzini & Partners SA (CH-509.3.000.819-6), in Locarno, ufficio di revisione.
Publication number: 4370932, Commercial Registry Office Ticino, (501)
YACHTSPORT RESORT SA, in Brissago, CH-501.3.010.233-4, Al Lago, 6614 Brissago, Società anonima (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
22.2.2008.
Scopo:
La gestione di un centro di insegnamento nautico (ACADEMY), di un hotel con Bar e ristorante à-la-carte (CLUBHOUSE), la gestione di un porto con posti barca, il noleggio di barche, una libreria specializzata e un negozio nautico (MARINA), nonché l'organizzazione e la realizzazione di eventi nautici, culinari e culturali e ogni servizio relativo. La società può svolgere tutte quelle attività che sono in relazione con lo scopo principale e può prendere tutte le misure atte a favorire o facilitare lo sviluppo della società o che sono idonee a conseguirne lo scopo sociale principale.
Capitale azionario:
CHF 100'000.--.
Capitale azionario liberato:
CHF 100'000.--.
Azioni:
100 azioni al portatore da CHF 1'000.--.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono mediante lettera raccomandata.
Persone iscritte:
Wolff, Dr. Jörg, cittadino germanico, in Brissago, amministratore unico, con firma individuale;
Ferrazzini & Partners SA (CH-509.3.000.819-6), in Locarno, ufficio di revisione.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.