• Vera Schwizer Office Support GmbH

    LU
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-100.4.822.079-0
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    1 Month

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Vera Schwizer Office Support GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Vera Schwizer Office Support GmbH

    • Vera Schwizer Office Support GmbH from Rain operates in the sector «Services regarding management consulting» and is active.
    • The company was founded on 23.09.2025 and has 2 persons in its management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 26.09.2025.
    • The UID registered in the commercial register of LU is CHE-144.524.510.

    Management (2)

    Management board

    Vera Schwizer

    newest authorized signatories

    Vera Schwizer,
    Lea Huber

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Interimsmanagement, Human Ressource Management sowie Organisations- und Personalentwicklung. Dazu zählen insbesondere strategische Beratung, Payroll, Administration, Projektmanagement, Kursleitung, Training, Dozententätigkeiten sowie Prüfungs- und Auditierungsmandate. Die Gesellschaft bietet zudem professionelle Unterstützung bei der Optimierung und Digitalisierung von Geschäftsprozessen sowie der Umsetzung operativer Aufgaben im Personalwesen und der Administration. Ihre Dienstleistungen richten sich an Unternehmen aller Branchen und Grössen - von KMU über öffentliche Verwaltungen bis hin zu Grossunternehmen. Die Gesellschaft kann sich an anderen Unternehmen beteiligen, Zweigniederlassungen errichten, Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Vera Schwizer Office Support GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250926/2025 - 26.09.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006442721, Commercial Registry Office Lucerne, (100)

    Vera Schwizer Office Support GmbH, in Rain, CHE-144.524.510, Niderhölzli 26, 6026 Rain, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    19.09.2025.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Interimsmanagement, Human Ressource Management sowie Organisations- und Personalentwicklung. Dazu zählen insbesondere strategische Beratung, Payroll, Administration, Projektmanagement, Kursleitung, Training, Dozententätigkeiten sowie Prüfungs- und Auditierungsmandate. Die Gesellschaft bietet zudem professionelle Unterstützung bei der Optimierung und Digitalisierung von Geschäftsprozessen sowie der Umsetzung operativer Aufgaben im Personalwesen und der Administration. Ihre Dienstleistungen richten sich an Unternehmen aller Branchen und Grössen - von KMU über öffentliche Verwaltungen bis hin zu Grossunternehmen. Die Gesellschaft kann sich an anderen Unternehmen beteiligen, Zweigniederlassungen errichten, Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen erfolgen per Brief oder E-Mail. Gemäss Erklärung bei der Gründung der Gesellschaft wird auf eine eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Schwizer, Vera, von Buochs, in Rain, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Huber, Lea, von Eich, in Luzern, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm