• START Promotion Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.021.927-1
    Sector: Operation of design, graphics and jewellery studios

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via al Dosso 2
    6807 Taverne
    Neighbourhood

    Reports for START Promotion Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About START Promotion Sagl

    • START Promotion Sagl from Taverne operates in the sector «Operation of design, graphics and jewellery studios» and is active.
    • There are 2 active persons registered in the management.
    • On the 21.03.2025 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • In the commercial register the company START Promotion Sagl is registered under the UID CHE-309.669.636.
    • On the same address there are 2 other active companies registered. These include: NEONART Sagl, No Excuses Sagl.

    Management (2)

    Executive board

    Egon Axel Galli

    newest authorized signatories

    Egon Axel Galli

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Operation of design, graphics and jewellery studios

    Purpose (Original language)

    Lo sviluppo, la progettazione, l'implementazione, la gestione, l'intermediazione, l'aggiornamento, la manutenzione e la realizzazione di servizi e soluzioni dal settore informatico. Software, siti web, piattaforme, portali, e-business, e-commerce, branding, comunicazione e marketing, proprietà intellettuali, gestioni dati e risorse, applicazioni per tablet, smartphone e vari dispositivi esistenti. La commercializzazione e vendita diretta di supporti audio, video, multimediali ed informatici. La produzione, la personalizzazione, l'acquisto, la vendita, la rappresentanza, la progettazione, l'importazione, l'esportazione, lo sviluppo, l'assemblaggio di articoli pubblicitari e di qualsiasi genere connessi all'attività nel campo pubblicitario e non. Nell'ambito di servizi pubblicitari per lo sviluppo, la progettazione, la creazione, l'elaborazione, l'esecuzione nel concetto di comunicazione visiva, grafica e pubblicitaria e grafica applicata. L'allestimento, la preparazione, l'organizzazione e la realizzazione di fiere, eventi, esposizioni, manifestazioni nell'ambito della promozione e/o dell'immagine aziendale. La società potrà inoltre, in relazione con lo scopo sociale, acquisire, possedere e vendere beni immobili, mobili e titoli, aprire succursali e filiali in Svizzera e all'estero e partecipare ad altre imprese in Svizzera e all'estero. La società può inoltre esercitare tutte le attività commerciali, finanziarie o di altro genere che siano in relazione con lo scopo sociale.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: START Promotion Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250321/2025 - 21.03.2025
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006288869, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    START Promotion Sagl, in Torricella-Taverne, CHE-309.669.636, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 195 del 08.10.2024, Pubbl. 1006148758).

    Statuti modificati:
    14.03.2025.

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società ai soci avvengono mediante scritto elettronico.

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Syed, Zeshaan, da Arbedo-Castione, in Locarno, socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Galli, Egon, da Gambarogno, in Montagnola (Collina d'Oro), socio e gerente, con firma individuale, con 2 quote da CHF 1'000.00;
    Fera, Gioacchino, cittadino italiano, in Varese (IT), socio, senza diritto di firma, con 18 quote da CHF 1'000.00.

    SOGC 241008/2024 - 08.10.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006148758, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    START Promotion Sagl, in Torricella-Taverne, CHE-309.669.636, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 65 del 04.04.2024, Pubbl. 1006000969).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Casale, Paolo, cittadino italiano, in Marchirolo (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 7 quote da CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Syed, Zeshaan, da Arbedo-Castione, in Locarno, socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: socio, presidente della gerenza, con firma individuale, con 13 quote da CHF 1'000.00].

    SOGC 240404/2024 - 04.04.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006000969, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    START Promotion Sagl, in Torricella-Taverne, CHE-309.669.636, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 180 del 18.09.2018, Pubbl. 1004457817).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Battaglia, Domenico, cittadino italiano, in Manno, socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 7 quote da CHF 1'000.00;
    Ferrara, Carmine, cittadino italiano, in Como (IT), socio, con firma individuale, con 6 quote da CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Syed, Zeshaan, da Arbedo-Castione, in Locarno, socio, presidente della gerenza, con firma individuale, con 13 quote da CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm