• Schindler Partner Sozialdienste GmbH

    BS
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-270.4.005.925-8
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    7 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Schindler Partner Sozialdienste GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Schindler Partner Sozialdienste GmbH

    • Schindler Partner Sozialdienste GmbH is currently active and the industry «Secretarial and office administration services». The legal headquarters are in Basel.
    • The company was founded on 23.11.2017.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 29.03.2023.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of BS under the UID CHE-233.597.830.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft erbringt fachliche und administrative Dienstleistungen im gemeinnützigen und sozialen Bereich insbesondere Führen von Sekretariaten, Projektabwicklungen, IT-Support, Übernahme von Beistandschaften, Erarbeiten und Redaktion von Publikationen, Aufbau von gemeinnützigen oder sozialen Institutionen oder Betriebszweigen sowie Coaching und Unterstützung der Mitarbeiter solcher Einrichtungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten und sich an anderen Unternehmen beteiligen. Sie kann Liegenschaften erwerben, belasten, verwalten und veräussern. Die Gesellschaft kann im Übrigen alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind, die Entwicklung des Unternehmens und die Erreichung des Gesellschaftszweckes zu fördern.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Schindler Partner Sozialdienste GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230329/2023 - 29.03.2023
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005712072, Commercial Registry Office Basel-Stadt, (270)

    Schindler Partner Sozialdienste GmbH, in Basel, CHE-233.597.830, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 231 vom 28.11.2017, Publ. 3896313).

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Heimann, Hans Georg, von Hasliberg, in Basel, Geschäftsführer, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    SOGC 231/2017 - 28.11.2017
    Categories: Company foundation

    Publication number: 3896313, Commercial Registry Office Basel-Stadt, (270)

    Schindler Partner Sozialdienste GmbH, in Basel, CHE-233.597.830, Klybeckstr. 59, 4057 Basel, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    21.11.2017.

    Zweck:
    Die Gesellschaft erbringt fachliche und administrative Dienstleistungen im gemeinnützigen und sozialen Bereich insbesondere Führen von Sekretariaten, Projektabwicklungen, IT-Support, Übernahme von Beistandschaften, Erarbeiten und Redaktion von Publikationen, Aufbau von gemeinnützigen oder sozialen Institutionen oder Betriebszweigen sowie Coaching und Unterstützung der Mitarbeiter solcher Einrichtungen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten und sich an anderen Unternehmen beteiligen. Sie kann Liegenschaften erwerben, belasten, verwalten und veräussern. Die Gesellschaft kann im Übrigen alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind, die Entwicklung des Unternehmens und die Erreichung des Gesellschaftszweckes zu fördern.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail.

    Vinkulierung:
    Vom Gesetz abweichende Abtretungsmodalitäten der Stammanteile gemäss Statuten. Mit Erklärung vom 21.11.2017 wurde das Vorliegen der Voraussetzungen für den Verzicht auf die eingeschränkte Revision bestätigt.

    Eingetragene Personen:
    Schindler-Dürre, Angelika, deutsche Staatsangehörige, in Müllheim (DE), Gesellschafterin und Vorsitzende der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00;
    Schaffner, Nicholas Henry, von Basel, in Basel, Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm