Reports for ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG
- ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG with its legal headquarters in Birmensdorf ZH is a Company limited by shares (AG) from the sector «Fiduciary services». ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG is active.
- The management of the company ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG, which was founded on the 27.03.1986, consists of one person.
- The most recent commercial register change was made on 03.02.2022. You can find all changes under «Notifications».
- The Enterprise Identification Number of the company ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG is the following: CHE-100.413.845.
- There are 7 other active companies that have registered an identical address. These include: DANCIC CAPITAL AG, Joung Gustav GmbH, Roger Schuler Treuhand & Verwaltungen.
Commercial register information
Entry in the commercial register
27.03.1986
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Birmensdorf (ZH)
Commercial Registry Office
ZH
Commercial register number
CH-020.3.911.190-9
UID/VAT
CHE-100.413.845
Sector
Fiduciary services
Purpose (Original language)
Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen in den Bereichen Treuhand, Unternehmens- und Steuerberatung national sowie international. Des Weiteren bezweckt sie die Verwaltung und Vermittlung von Liegenschaften. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen errichten, sich an andern Unternehmen des In- und Auslandes beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen, Grundstücke erwerben oder weiterveräussern sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern, oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen, sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.
Auditor
Former auditor (1)
Name | City | Since | Until | |
---|---|---|---|---|
WPnet Wirtschaftsprüfung AG | Köniz | 09.12.1997 | 02.02.2022 |
Other company names
Past and translated company names
- Roger Schuler Treuhand&Verwaltungs AG
- Schuler Roger Treuhand&Verwaltungs AG
- Halter Nicolas AG
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005396084, Commercial Registry Office Zurich, (20)
Roger Schuler Treuhand&Verwaltungs AG, in Birmensdorf (ZH), CHE-100.413.845, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 207 vom 25.10.2019, Publ. 1004744924).
Statutenänderung:
25.01.2022.
Vermögensübertragung:
Die Gesellschaft überträgt gemäss Vertrag vom 25.01.2022 Aktiven von CHF 9'000.00 auf die SSBS AG, in (CHE-196.074.684).
Gegenleistung:
CHF 9'000.00.
Firma neu:
ROGER SCHULER Treuhand & Verwaltungs AG.
Zweck neu:
Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen in den Bereichen Treuhand, Unternehmens- und Steuerberatung national sowie international. Des Weiteren bezweckt sie die Verwaltung und Vermittlung von Liegenschaften. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen errichten, sich an andern Unternehmen des In- und Auslandes beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen, Grundstücke erwerben oder weiterveräussern sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern, oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen, sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.
Mitteilungen neu:
Mitteilungen der Gesellschaft sind den im Aktienbuch eingetragenen Aktionären schriftlich, mit Telefax oder mit elektronischer Post zuzustellen.
Vinkulierung neu:
Die Übertragbarkeit der Namenaktien ist nach Massgabe der Statuten beschränkt. Gemäss Erklärung vom 25.01.2022 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.
Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
WPnet Wirtschaftsprüfung AG (CHE-103.542.522), in Muri bei Bern, Revisionsstelle.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.