• Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.1.022.223-3
    Sector: Advertising services

    Age of the company

    2 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Liability

    Owner

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Contrada Maggiore 6
    6600 Solduno
    Neighbourhood

    Reports for Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli

    • Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli is currently active and the industry «Advertising services». The legal headquarters are in Solduno.
    • The management consists of one person. The company was founded on 05.09.2022.
    • On the 23.10.2023 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The company Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli is registered under the UID CHE-179.735.993.

    Management (1)

    Executive board

    Giuseppe Napoli

    newest authorized signatories

    Giuseppe Napoli

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Advertising services

    Purpose (Original language)

    Grafica e stampa. Pubblicità. Noleggio veicoli. Noleggio apparecchi di intrattenimento per bambini. Vendita e assistenza di apparecchi di intrattenimento per bambini. Attività editoriale, produzione, promozione e vendita di opere musicali inedite, teatrali, poetiche e libri. Acquisto e vendita distributori automatici per bambini, calcio balilla, ping pong. Servizio di catering. Rappresentanza artistica su incarico specifico. Organizzazione eventi in proprio e per conto di terzi. La ditta opera anche all'estero, la produzione di musiche originali per spot pubblicitario radio e TV e video aziendali; la composizione di musiche in genere; l'arrangiamento; la produzione di elaborati scritti, testi destinati a composizioni musicali. L'ideazione, la produzione, l'edizione, il coordinamento e la commercializzazione di prodotti editoriali multimediali; l'adattamento e perfezionamento di testi inediti e non; può eseguire tutte le operazioni commerciali, industriali, finanziarie utili per il conseguimento dello scopo. La creazione di una rete di scambio di competenze tra autori, interpreti, musicisti e operatore del settore.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Publideco di Giuseppe Napoli

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 231023/2023 - 23.10.2023
    Categories: Change of company name, Change of company purpose, Change of company address

    Publication number: HR02-1005866980, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Publideco di Giuseppe Napoli, in Lavertezzo, CHE-179.735.993, impresa individuale (Nr. FUSC 174 del 08.09.2022, Pubbl. 1005557856).

    Nuova ditta:
    Napoz3 Solutions Di Giuseppe Napoli.

    Nuova sede:
    Locarno.

    Nuovo recapito:
    Contrada Maggiore 6, 6600 Solduno.

    Nuovo scopo:
    Grafica e stampa. Pubblicità. Noleggio veicoli. Noleggio apparecchi di intrattenimento per bambini. Vendita e assistenza di apparecchi di intrattenimento per bambini. Attività editoriale, produzione, promozione e vendita di opere musicali inedite, teatrali, poetiche e libri. Acquisto e vendita distributori automatici per bambini, calcio balilla, ping pong. Servizio di catering. Rappresentanza artistica su incarico specifico. Organizzazione eventi in proprio e per conto di terzi. La ditta opera anche all'estero, la produzione di musiche originali per spot pubblicitario radio e TV e video aziendali;
    la composizione di musiche in genere;
    l'arrangiamento;
    la produzione di elaborati scritti, testi destinati a composizioni musicali. L'ideazione, la produzione, l'edizione, il coordinamento e la commercializzazione di prodotti editoriali multimediali;
    l'adattamento e perfezionamento di testi inediti e non;
    può eseguire tutte le operazioni commerciali, industriali, finanziarie utili per il conseguimento dello scopo. La creazione di una rete di scambio di competenze tra autori, interpreti, musicisti e operatore del settore.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm