• officemanager gmbh

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.023.111-8
    Sector: IT services

    Age of the company

    24 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for officemanager gmbh

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About officemanager gmbh

    • officemanager gmbh is a Limited liability company with its legal headquarters in Bäretswil. officemanager gmbh belongs to the industry «IT services» and is currently active.
    • The management of the company officemanager gmbh consists of 2 persons.
    • The most recent commercial register change was made on 22.12.2021. You can find all changes under «Notifications».
    • The company's UID is CHE-101.932.131.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    IT services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt den Betrieb eines Dienstleistungsunternehmens für Organisation, Information, Treuhand und Schulung, insbesondere die betriebswirtschaftliche Beratung von Unternehmungen und die Mitwirkung bei der Ausführung von Aufgaben in allen Bereichen der Unternehmensführung, Handel mit Informatik Hardware sowie Entwicklung, Distribution und Handel mit Software. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen; kann Patente, Lizenzen, Know-how und Handelsmarken erwerben, verwerten und veräussern sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen. [Die Bestimmung über die Nebenleistungspflichten ist aufgehoben.] [gestrichen: Pflichten: Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.].

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • officemanager.ch gmbh
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: officemanager gmbh

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 211222/2021 - 22.12.2021
    Categories: Change of company name, Change of company purpose, Change of company address

    Publication number: HR02-1005363726, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    officemanager.ch gmbh, in Oberrieden, CHE-101.932.131, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 233 vom 30.11.2021, Publ. 1005345191).

    Statutenänderung:
    16.12.2021.

    Firma neu:
    officemanager gmbh.

    Sitz neu:
    Bäretswil.

    Domizil neu:
    Am Aabach 6, 8344 Bäretswil.

    Zweck neu:
    Die Gesellschaft bezweckt den Betrieb eines Dienstleistungsunternehmens für Organisation, Information, Treuhand und Schulung, insbesondere die betriebswirtschaftliche Beratung von Unternehmungen und die Mitwirkung bei der Ausführung von Aufgaben in allen Bereichen der Unternehmensführung, Handel mit Informatik Hardware sowie Entwicklung, Distribution und Handel mit Software. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen;
    kann Patente, Lizenzen, Know-how und Handelsmarken erwerben, verwerten und veräussern sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen. [Die Bestimmung über die Nebenleistungspflichten ist aufgehoben.] [gestrichen: Pflichten: Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.].

    Mitteilungen neu:
    Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen per Brief, E-Mail oder Telefax an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm