• Obeg Beratungsgesellschaft AG

    AI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-310.3.000.603-1
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    29 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    150'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Obeg Beratungsgesellschaft AG

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Obeg Beratungsgesellschaft AG

    • Obeg Beratungsgesellschaft AG is currently active and the industry «Services regarding management consulting». The legal headquarters are in Appenzell.
    • There are 2 active persons registered in the management.
    • The company has last modified its commercial register entry on 15.01.2025. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of AI under the UID CHE-104.333.010.
    • Euler-Rolle GmbH, psili ammos ag have the same address as Obeg Beratungsgesellschaft AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Zweck der Gesellschaft sind die Beratung und Verwaltung von Unternehmungen im In- und Ausland, sowie der Erwerb von Beteiligungen an solchen Gesellschaften. Die Gesellschaft bezweckt ferner die Verwaltung und Vermittlung von Immobilien aller Art im In- und Ausland. Ferner kann die Gesellschaft Finanzierungen durchführen, Vertretungen übernehmen, Patente und Lizenzen erwerben und veräussern. Die Gesellschaft kann im übrigen alle Geschäfte tätigen, welche geeignet sind, die Entwicklung des Unternehmens und die Erreichung des Gesellschaftszweckes zu fördern oder zu erleichtern. Sie kann weitere Gesellschaften gründen oder sich in beliebiger Form bei solchen beteiligen. Die Gesellschaft kann Obligationenanleihen und Darlehen aufnehmen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Auditor

    Source: SOGC

    Former auditor (1)
    Name City Since Until
    CR Control- und Revisionsgesellschaft AG
    Rorschach <2004 08.08.2011

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Obeg Beratungsgesellschaft AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250115/2025 - 15.01.2025
    Categories: Change of company purpose, Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1006228868, Commercial Registry Office Appenzell I. Rh., (310)

    Obeg Beratungsgesellschaft AG, in Oberegg, CHE-104.333.010, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 85 vom 03.05.2023, Publ. 1005737889).

    Statutenänderung:
    06.01.2025.

    Sitz neu:
    Appenzell.

    Domizil neu:
    Rinkenbach 44, 9050 Appenzell.

    Zweck neu:
    Zweck der Gesellschaft sind die Beratung und Verwaltung von Unternehmungen im In- und Ausland, sowie der Erwerb von Beteiligungen an solchen Gesellschaften. Die Gesellschaft bezweckt ferner die Verwaltung und Vermittlung von Immobilien aller Art im In- und Ausland. Ferner kann die Gesellschaft Finanzierungen durchführen, Vertretungen übernehmen, Patente und Lizenzen erwerben und veräussern. Die Gesellschaft kann im übrigen alle Geschäfte tätigen, welche geeignet sind, die Entwicklung des Unternehmens und die Erreichung des Gesellschaftszweckes zu fördern oder zu erleichtern. Sie kann weitere Gesellschaften gründen oder sich in beliebiger Form bei solchen beteiligen. Die Gesellschaft kann Obligationenanleihen und Darlehen aufnehmen.

    Mitteilungen neu:
    Mitteilungen der Gesellschaft erfolgen durch Brief oder E-Mail an die im Aktienbuch eingetragenen Aktionäre. [gestrichen: Die Inhaberaktien sind am 1. Mai 2021 von Gesetzes wegen in Namenaktien umgewandelt worden. Die Statuten der Gesellschaft sind noch nicht an die Umwandlung angepasst worden;
    die Anpassung muss anlässlich der nächsten Statutenänderung erfolgen.
    ].

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Kuster, Martin, von Diepoldsau, in Widnau, Mitglied des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift [bisher: Mitglied, mit Einzelunterschrift].

    SOGC 241218/2024 - 18.12.2024
    Categories: Other legal publications

    Publication number: BH00-0000016065, Commercial Registry Office Appenzell I. Rh.

    Rubrik: Bekanntmachungen nach Handelsregisterverordnung Unterrubrik: Aufforderung nach HregV Publikationsdatum: SHAB 18.12.2024 Meldungsnummer: Publizierende Stelle Handelsregisteramt des Kantons Appenzell Innerrhoden, Marktgasse 2, 9050 Appenzell Aufforderung infolge Organisationsmangel, Obeg Beratungsgesellschaft AG Betroffene Organisation: Obeg Beratungsgesellschaft AG CHE-104.333.010 Wiesstrasse 33

  • Oberegg Rechtliche Hinweise: Die aufgeführte Rechtseinheit weist Mängel in der gesetzlich als zwingend vorgeschriebenen Organisation auf. Sie wird hiermit gemäss Art. 939 Abs. 1 OR aufgefordert, die Mängel zu beheben und innert der angegebenen Frist zur Eintragung beim Handelsregisteramt anzumelden. Andernfalls wird das Handelsregisteramt die Angelegenheit dem Gericht, welches die erforderlichen Massnahmen ergreift, oder der Aufsichtsbehörde überweisen (Art. 939 Abs. 2 und 3 OR). Ergänzende rechtliche Hinweise: Organisationsmangel in Bezug auf das Rechtsdomizil Frist: 20 Tage Ablauf der Frist: 07.01.2025
    Kontaktstelle: Handelsregisteramt des Kantons Appenzell Innerrhoden, Marktgasse 2,
  • Appenzell

  • SOGC 230503/2023 - 03.05.2023
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005737889, Commercial Registry Office Appenzell I. Rh., (310)

    Obeg Beratungsgesellschaft AG, in Oberegg, CHE-104.333.010, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 92 vom 14.05.2021, Publ. 1005181257).

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Ohlinger, Wilfried, deutscher Staatsangehöriger, in Crésuz, Direktor, mit Einzelunterschrift [bisher: in Oberegg].

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm