• Kunz Conseil & Management Sàrl

    FR
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-217.3.563.290-5
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Kunz Conseil & Management Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Kunz Conseil & Management Sàrl

    • Kunz Conseil & Management Sàrl has its legal headquarters in Bulle, is active and operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • Kunz Conseil & Management Sàrl has one person entered in its management.
    • The last commercial register change was made on 30.03.2023. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
    • The company Kunz Conseil & Management Sàrl is registered under the UID CHE-341.767.052.

    Management (1)

    Management board

    Béat Kunz

    newest authorized signatories

    Béat Kunz

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La société a pour but le soutien aux start-ups (Etude de marché, Création d'un business model, modèles de financement, choix d'une forme juridique), business development (évaluation du portefeuille de clients existant, recommandations pour son développement, démarchage et mise en relation avec des clients potentiels, conseil et soutien au développement stratégique de la société), soutien et conseil en matière de gouvernance (stratégie d'entreprise, stratégie produit, stratégie Marketing-communication, gestion financière, reengineering et rebâtir, réorganisation, direction de projets complexes, développement des ressources humaines), live marketing (diverses prestations offertes aux organisateurs d'événement et aux infrastructures événementielles). Elle peut en outre effectuer toutes les transactions et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement indirectement. Notamment, elle peut tant en Suisse qu'à l'étranger : ouvrir des succursales; importer et exporter tous biens; acquérir, gérer et vendre des immeubles et acquérir, gérer et vendre des participations dans des entreprises de tout genre.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • KUNZ EXPO & EVENTS Sàrl
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Kunz Conseil & Management Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230330/2023 - 30.03.2023
    Categories: Change of company name, Change of company purpose

    Publication number: HR02-1005713139, Commercial Registry Office Fribourg, (217)

    KUNZ EXPO & EVENTS Sàrl, à Bulle, CHE-341.767.052 (FOSC du 06.01.2023, p. 0/1005645714).

    Nouvelle raison sociale:
    Kunz Conseil & Management Sàrl.

    Nouveau but:
    la société a pour but le soutien aux start-ups (Etude de marché, Création d'un business model, modèles de financement, choix d'une forme juridique), business development (évaluation du portefeuille de clients existant, recommandations pour son développement, démarchage et mise en relation avec des clients potentiels, conseil et soutien au développement stratégique de la société), soutien et conseil en matière de gouvernance (stratégie d'entreprise, stratégie produit, stratégie Marketing-communication, gestion financière, reengineering et rebâtir, réorganisation, direction de projets complexes, développement des ressources humaines), live marketing (diverses prestations offertes aux organisateurs d'événement et aux infrastructures événementielles). Elle peut en outre effectuer toutes les transactions et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement indirectement.

    Notamment, elle peut tant en Suisse qu'à l'étranger :
    ouvrir des succursales;
    importer et exporter tous biens;
    acquérir, gérer et vendre des immeubles et acquérir, gérer et vendre des participations dans des entreprises de tout genre. Statuts modifiés le 21.03.2023.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm