• Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation

    LU
    in liquidation
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-100.4.789.931-1
    Sector: Operation of restaurants

    Age of the company

    16 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation

    • Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation with its legal headquarters in Luzern is in liquidation. Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation operates in the sector «Operation of restaurants».
    • The management has one active person registered.
    • The company has last modified its commercial register entry on 30.04.2024. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The company is registered in the commercial register LU under the UID CHE-114.771.417.
    • Companies with the same address as Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation: B&L Consulting GmbH, R.P. Everest Immobilien GmbH.

    Management (1)

    Management board

    Rocco Luigi Pepe

    newest authorized signatories

    Rocco Luigi Pepe

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Operation of restaurants

    Purpose (Original language)

    Führung von Restaurationsbetrieben sowie Erbringung von Dienstleistungen im Gastgewerbe und in verwandten Gebieten wie Degustationen, Kurse, Seminare, Events, Partyservice usw.; Führung eines Dienstleistungsbetriebes für Beratung und Betreuung im Versicherungsbereich; Erbringung von Dienstleistungen aller Art in den Bereichen Office-Management, Treuhand, Finanzen, Marketing, Consulting, Personaladministration, Investment, Handel, Import und Export von Waren aller Art; Verkauf und Verwaltung von Immobilien; Erbringung von Dienstleistungen im Liegenschafts- und Baubereich; Finanzierung für verbundene Unternehmen und Dritte; Verwaltung und Vermittlung und Verwertung von Vermögenswerten; Beteiligungen; Erwerb, Veräusserung, Vermietung und Verwaltung von Grundstücken und Liegenschaften.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Kran Kasse Consult GmbH
    • Cafeteria 16 GmbH
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 30.04.2024
    Categories: Change of company name, Change in capital, Liquidation, Bankruptcy

    Publication number: HR02-1006021147, Commercial Registry Office Lucerne

    Kran Kasse Consult GmbH, in Luzern, CHE-114.771.417, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 131 vom 10.07.2019, Publ. 1004672222).

    Firma neu:
    Kran Kasse Consult GmbH in Liquidation.

    Vinkulierung neu:
    [Die Beschränkung der Übertragbarkeit der Stammanteile ist im Sinne von Art. 685a Abs. 3 OR aufgehoben.]. Mit Entscheid des Einzelrichters des Bezirksgerichts Luzern, Abteilung 3, vom 24.04.2024 ist über die Gesellschaft mit Wirkung ab dem 24.04.2024, 10.30 Uhr, der Konkurs eröffnet worden.

    SOGC 240426/2024 - 26.04.2024
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: KK01-0000038122, Commercial Registry Office Lucerne

    Rubrik: Konkurse Unterrubrik: Vorläufige Konkursanzeige Publikationsdatum: SHAB 26.04.2024 Zusätzliche Publikationen: KABLU 04.05.2024 Öffentlich einsehbar bis: 26.04.2029 Meldungsnummer: Publizierende Stelle Konkursamt Luzern, Zentralstrasse 28, 6002 Luzern Vorläufige Konkursanzeige Kran Kasse Consult GmbH Schuldner: Kran Kasse Consult GmbH CHE-114.771.417 Haldenstrasse 51

  • Luzern Datum der Konkurseröffnung: 24.04.2024 Rechtliche Hinweise: Schuldner des Konkursiten können ihre Schulden nicht mehr durch Zahlung an den Konkursiten begleichen; sie riskieren, zweimal bezahlen zu müssen. Ferner sind Personen, die Vermögensgegenstände des Konkursiten verwahren, unabhängig vom Rechtstitel der Verwahrung, bei Straffolge (Art. 324 Ziff. 5 StGB) verpflichtet, diese unverzüglich dem Konkursamt herauszugeben. Die Publikation betreffend Art, Verfahren, Eingabefrist usw. erfolgt später.
    Publikation nach Art. 222 SchKG. Kontaktstelle:
    Konkursamt Luzern, Zentralstrasse 28, Postfach 3541, 6002 Luzern

  • SOGC 190710/2019 - 10.07.2019
    Categories: Change of company name, Change of company purpose, Change of company address

    Publication number: HR02-1004672222, Commercial Registry Office Lucerne, (100)

    Cafeteria 16 GmbH, in Beromünster, CHE-114.771.417, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 66 vom 04.04.2019, Publ. 1004602927).

    Statutenänderung:
    28.06.2019.

    Firma neu:
    Kran Kasse Consult GmbH.

    Sitz neu:
    Luzern.

    Domizil neu:
    Haldenstrasse 51, 6006 Luzern.

    Zweck neu:
    Führung von Restaurationsbetrieben sowie Erbringung von Dienstleistungen im Gastgewerbe und in verwandten Gebieten wie Degustationen, Kurse, Seminare, Events, Partyservice usw.;
    Führung eines Dienstleistungsbetriebes für Beratung und Betreuung im Versicherungsbereich;
    Erbringung von Dienstleistungen aller Art in den Bereichen Office-Management, Treuhand, Finanzen, Marketing, Consulting, Personaladministration, Investment, Handel, Import und Export von Waren aller Art;
    Verkauf und Verwaltung von Immobilien;
    Erbringung von Dienstleistungen im Liegenschafts- und Baubereich;
    Finanzierung für verbundene Unternehmen und Dritte;
    Verwaltung und Vermittlung und Verwertung von Vermögenswerten;
    Beteiligungen;
    Erwerb, Veräusserung, Vermietung und Verwaltung von Grundstücken und Liegenschaften.

    Title
    Confirm