Age of the company
-Turnover in CHF
-Capital in CHF
-Employees
-Active brands
-Reports for Immobiliare Colibri Sagl in liquidazione
There is no information available because this company has been deleted.
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
Commercial register information
Entry in the commercial register
28.04.1999
Deletion from the commercial register
30.03.2023
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Losone
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-509.4.006.779-1
UID/VAT
CHE-105.121.054
Sector
Management of real estate portfolio properties
Purpose (Original language)
L'acquisto, la permuta e la vendita di fondi in Svizzera e all'estero, la mediazione di negozi immobiliari (compra-vendita immobiliare) di ogni genere, l'amministrazione di stabili e la consulenza in generale di operazioni immobiliari e mobiliari, allestire valutazioni (perizie) immobiliari. La società può inoltre fare ogni tipo d'operazione e concludere ogni tipo di contratto atto a sviluppare lo scopo sociale o avente una relazione diretta o indiretta con lo scopo sociale. La società può costituire succursali e partecipare ad altre società o imprese svizzere o estere.
Other company names
Past and translated company names
- Immobiliare Colibri Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Immobiliare Colibri Sagl in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR03-1005713479, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Immobiliare Colibri Sagl in liquidazione, in Losone, CHE-105.121.054, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 12 del 18.01.2023, Pubbl. 1005655488). La società è cancellata, avendo le autorità fiscali federali e cantonali dato il loro consenso.
Publication number: HR02-1005655488, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Immobiliare Colibri Sagl in liquidazione, in Losone, CHE-105.121.054, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 155 del 12.08.2022, Pubbl. 1005540328). Secondo gli interessati la liquidazione è terminata, ma la cancellazione non può essere effettuata mancando il consenso delle autorità fiscali federali e cantonali.
Publication number: LS02-0000049540, Commercial Registry Office Ticino
Rubrica: Liquidazioni e grida ai creditori Sottorubrica: Diffida ai creditori alla liquidazione di una società a garanzia limitata Data di pubblicazione: SHAB 09.09.2022, Pubblicazione ripetuta: 07.09.2022, 08.09.2022 Probabile data di scadenza: 07.09.2027 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Fiduciaria Regazzi SA, Via Vela 11, 6600 Locarno Su incarico di: Immobiliare Colibrì Sagl in liquidazione Diffida ai creditori alla liquidazione Immobiliare Colibri Sagl in liquidazione
Immobiliare Colibrì Sagl in liquidazione c/o Roger Werner Kurt Salita Bruglio 6