About Greber Buchhaltung Anstalt
- Greber Buchhaltung Anstalt with its legal headquarters in Schaan is active. Greber Buchhaltung Anstalt operates in the sector «Fiduciary services».
- The company was founded on 06.02.2007.
- All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 01.04.2023.
Commercial register information
Legal headquarters of the company
Schaan
Sector
Fiduciary services
Purpose (Original language)
Erbringung von Dienstleistungen als Rechnungslegungs- oder Controllingexperte (Buchhalter) gemäss Art. 3 Anhang 1 Ziff. 53 GewV; Erbringung von Bürodienstleistungen; Handel mit und Verwaltung von Immobilien; Handel mit Waren aller Art; Kommerzielle Verwertung von Patenten und Lizenzen; Pflege von Kontakten zu Kunden und Behörden; Beratung von Unternehmen in Fragen der Unternehmensführung; Unternehmens- und Managementberatung; Organisation und Durchführung von Veranstaltungen.
Other company names
Past and translated company names
- Greber Treuhand Anstalt
- Greber Buchhaltung Anstalt. Ergänzung der Eintragung vom 03.06.2020 gem. Art. 969 PGR
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Latest notifications for Greber Buchhaltung Anstalt
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 6503/2023, (1)
Greber Buchhaltung Anstalt, in Schaan, FL-0002.216.212-3, Anstalt.
Publikationsorgan neu:
Landeszeitungen.
Publication number: 4847/2020, (1)
Greber Treuhand Anstalt, in Schaan, FL-0002.216.212-3, Anstalt. Firma bzw.
Name neu:
Greber Buchhaltung Anstalt. Ergänzung der Eintragung vom 03.06.2020 gem. Art. 969 PGR.
Publication number: 4485/2020, (1)
Greber Treuhand Anstalt, in Schaan, FL-0002.216.212-3, Anstalt.
Statutenänderung:
26.05.2020.
Zweck neu:
Erbringung von Dienstleistungen als Rechnungslegungs- oder Controllingexperte (Buchhalter) gemäss Art. 3 Anhang 1 Ziff. 53 GewV;
Erbringung von Bürodienstleistungen;
Handel mit und Verwaltung von Immobilien;
Handel mit Waren aller Art;
Kommerzielle Verwertung von Patenten und Lizenzen;
Pflege von Kontakten zu Kunden und Behörden;
Beratung von Unternehmen in Fragen der Unternehmensführung;
Unternehmens- und Managementberatung;
Organisation und Durchführung von Veranstaltungen.
Publikationsorgan neu:
Liechtensteiner Volksblatt. Neufassung der Statuten lt. Beschluss des Inhabers der Gründerrechte vom 26.05.2020. Gemäss Erklärung des Verwaltungsrates vom 26.05.2020 untersteht die Anstalt keiner ordentlicher Revision und verzichtet auf die prüferische Durchsicht (Review).
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.