• G.I. Vignanelli Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.021.877-1
    Sector: Management of real estate portfolio properties

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Carivée 1
    6944 Cureglia
    Neighbourhood

    Reports for G.I. Vignanelli Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About G.I. Vignanelli Sagl

    • G.I. Vignanelli Sagl in Cureglia is a Limited liability company from the sector «Management of real estate portfolio properties». G.I. Vignanelli Sagl is active.
    • The company was founded on 07.02.2017.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 20.09.2022.
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-484.327.319.
    • The address is identical with 2 other active companies. These include: MGV Holding SA, MGV RE SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Management of real estate portfolio properties

    Purpose (Original language)

    La gestione e l'amministrazione dei propri beni e di quelli dei soci, siano essi immobiliari o di altro genere. È esclusa la gestione di beni immobiliari e patrimoniali a titolo fiduciario per conto di terzi. La società può esercitare tutte le attività che siano in relazione diretta o indiretta con lo scopo della società, così come partecipare a ogni tipo impresa.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: G.I. Vignanelli Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 220920/2022 - 20.09.2022
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005565349, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    G.I. Vignanelli Sagl, in Cureglia, CHE-484.327.319, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 29 del 10.02.2017, p.0, Pubbl. 3340701).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Vignanelli, Filippo Carlo Franco, da Bedano, in Cureglia, socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con una quota di CHF 1'000.00;
    Vignanelli, Giacomo Armando Edoardo, da Bedano, in Zurigo, socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con una quota di CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Lucchinetti Vignanelli, Paola Donatella , da Bedano, in Cureglia, vice-presidente della gerenza, con firma individuale, [finora: socia e vice-presidente della gerenza, con firma individuale, con 8 quote da CHF 1'000.00];
    MGV Holding SA (CHE-104.242.614) [ CH-514.3.013.674-0], in Cureglia, socia, con 20 quote da CHF 1'000.00;
    Vignanelli, Massimo Giuseppe Florido, da Bedano, in Cureglia, presidente della gerenza, con firma individuale, [finora: socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 9 quote da CHF 1'000.00];
    Vignanelli, Simone Gianluca, da Bedano, in Lugano, gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, [finora: socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con una quota di CHF 1'000.00].

    SOGC 29/2017 - 10.02.2017
    Categories: Company foundation

    Publication number: 3340701, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    G.I. Vignanelli Sagl, in Cureglia, CHE-484.327.319, Via Carivée 1, 6944 Cureglia, società a garanzia limitata (nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    31.01.2017.

    Scopo:
    La gestione e l'amministrazione dei propri beni e di quelli dei soci, siano essi immobiliari o di altro genere. È esclusa la gestione di beni immobiliari e patrimoniali a titolo fiduciario per conto di terzi. La società può esercitare tutte le attività che siano in relazione diretta o indiretta con lo scopo della società, così come partecipare a ogni tipo impresa.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00. Prestazioni accessorie a norma di statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci avvengono per scritto (posta o posta elettronica). Con dichiarazione del 31.01.2017 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Vignanelli, Massimo Giuseppe Florido, da Bedano, in Cureglia, socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 9 quote da CHF 1'000.00;
    Lucchinetti Vignanelli, Paola Donatella, da Bedano, in Cureglia, socia e vice-presidente della gerenza, con firma individuale, con 8 quote da CHF 1'000.00;
    Vignanelli, Simone Gianluca, da Bedano, in Lugano, socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con 1 quota da CHF 1'000.00;
    Vignanelli, Filippo Carlo Franco, da Bedano, in Cureglia, socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con 1 quota da CHF 1'000.00;
    Vignanelli, Giacomo Armando Edoardo, da Bedano, in Zurigo, socio e gerente, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente, con 1 quota da CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm