Reports for FASP Security Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About FASP Security Sagl
- FASP Security Sagl is a Limited liability company with its legal headquarters in Rivera. FASP Security Sagl belongs to the industry «Guard and security services» and is currently active.
- There are 2 active persons registered in the management.
- The most recent commercial register change was made on 21.03.2024. You can find all changes under «Notifications».
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-108.278.048.
- Companies with the same address as FASP Security Sagl: DG Marketing Sagl, Eyeswiss SA succursale di Monteceneri, La Segretaria Volante e Fiduciaria Sagl.
Commercial register information
Entry in the commercial register
25.04.1995
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Monteceneri
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-514.4.008.534-5
UID/VAT
CHE-108.278.048
Sector
Guard and security services
Purpose (Original language)
Servizi di sicurezza e sorveglianza per la protezione di persone, infrastrutture e beni; investigazioni, trasporto valori e raccolta di informazioni inerenti le persone. Gestioni di centrali d'allarme e di picchetto. Consulenza e formazione nel campo della sicurezza. Acquisto, importazione, rappresentanza, noleggio, vendita e istallazione di impianti di sicurezza e d'allarme di qualsiasi genere e tecnologia, come pure il supporto tecnico. Consulenza, commercio, intermediazione e rappresentanza per materiale, equipaggiamento, prodotti e servizi nell'ambito della sicurezza in generale. La consulenza in ambito formativo e l'organizzazione di corsi teorici e pratici di formazione di base, di formazione continua e di perfezionamento. Essa può compiere tutti gli affari che sono in rapporto diretto o indiretto con questo scopo; creare filiali e succursali e partecipare a imprese similari in Svizzera o all'estero.
Other company names
Past and translated company names
- Fasp Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: FASP Security Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005991679, Commercial Registry Office Ticino, (501)
FASP Security Sagl, in Monteceneri, CHE-108.278.048, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 85 del 04.05.2020, Pubbl. 1004882449).
Nuovo recapito:
Via Cantonale 24 , 6802 Rivera.
Publication number: HR02-1004882449, Commercial Registry Office Ticino, (501)
FASP Security Sagl, in Lugano, CHE-108.278.048, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 46 del 07.03.2016, p.0, Pubbl. 2707841).
Statuti modificati:
28.04.2020.
Nuova sede:
Monteceneri.
Nuovo recapito:
Via Lunghi 9, 6802 Rivera.
Nuovo scopo:
Servizi di sicurezza e sorveglianza per la protezione di persone, infrastrutture e beni;
investigazioni, trasporto valori e raccolta di informazioni inerenti le persone. Gestioni di centrali d'allarme e di picchetto. Consulenza e formazione nel campo della sicurezza. Acquisto, importazione, rappresentanza, noleggio, vendita e istallazione di impianti di sicurezza e d'allarme di qualsiasi genere e tecnologia, come pure il supporto tecnico. Consulenza, commercio, intermediazione e rappresentanza per materiale, equipaggiamento, prodotti e servizi nell'ambito della sicurezza in generale. La consulenza in ambito formativo e l'organizzazione di corsi teorici e pratici di formazione di base, di formazione continua e di perfezionamento. Essa può compiere tutti gli affari che sono in rapporto diretto o indiretto con questo scopo;
creare filiali e succursali e partecipare a imprese similari in Svizzera o all'estero.
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Snozzi Gozzoli, Alice, da Coldrerio, in Corteglia (Castel San Pietro), gerente, con firma individuale, ;
Fassi, Andrea, da Lugano, in Lugano, direttore generale, con Firma collettiva a due con la gerente, ;
Tamagni, Michele, da Sant'Antonio, in Pianezzo, direttore, con Firma collettiva a due con la gerente, .
Nuove persone iscritte o modifiche:
Pongelli, Mirella, da Monteceneri, in Camignolo (Monteceneri), gerente, con firma individuale.
Publication number: 2707841, Commercial Registry Office Ticino, (501)
FASP Security Sagl, in Lugano, CHE-108.278.048, società a garanzia limitata (FUSC no. 32 del 17.02.2015, Pubbl. 1994677).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Rovelli, Cristiano, da Capriasca, in Lugano, direttore, con firma collettiva a due con la gerente.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Tamagni, Michele, da Sant'Antonio, in Pianezzo, direttore, con Firma collettiva a due con la gerente.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.