• Fallern Verwaltungen GmbH

    SO
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-241.4.002.142-6
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    23 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Fallern Verwaltungen GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Fallern Verwaltungen GmbH

    • Fallern Verwaltungen GmbH is a Limited liability company with its legal headquarters in Rüttenen. Fallern Verwaltungen GmbH belongs to the industry «Secretarial and office administration services» and is currently active.
    • The management consists of 2 persons. The company was founded on 04.04.2002.
    • The company has last modified its commercial register entry on 04.09.2018. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The Enterprise Identification Number of the company Fallern Verwaltungen GmbH is the following: CHE-109.505.413.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    Erbringung von Leistungen im Sekretariats- und Administrationsbereich, Erbringung von Verwaltungsdienstleistungen, Kauf, Verkauf und Vermietung von Liegenschaften, Handel mit solchen und Übernahme von Liegenschaftsverwaltungen. Kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten, sich an anderen Unternehmungen beteiligen sowie andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen, ferner Grundeigentum und Wertschriften erwerben, belasten, verwalten und verkaufen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Senioren-Pension Fallern GmbH
    • Profi-Bau Schneeberger GmbH
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Fallern Verwaltungen GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 180904/2018 - 04.09.2018
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-0004448442, Commercial Registry Office Solothurn, (241)

    Fallern Verwaltungen GmbH, in Rüttenen, CHE-109.505.413, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 5 vom 08.01.2016, Publ. 2583797).

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Schneeberger, Nicole, von Oberdorf (SO), in Rüttenen, mit Einzelunterschrift.

    SOGC 5/2016 - 08.01.2016
    Categories: Change of company name, Change of company purpose

    Publication number: 2583797, Commercial Registry Office Solothurn, (241)

    Senioren-Pension Fallern GmbH, in Rüttenen, CHE-109.505.413, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 137 vom 20.07.2015, Publ. 2278487).

    Statutenänderung:
    18.12.2015.

    Firma neu:
    Fallern Verwaltungen GmbH.

    Zweck neu:
    Erbringung von Leistungen im Sekretariats- und Administrationsbereich, Erbringung von Verwaltungsdienstleistungen, Kauf, Verkauf und Vermietung von Liegenschaften, Handel mit solchen und Übernahme von Liegenschaftsverwaltungen. Kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten, sich an anderen Unternehmungen beteiligen sowie andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen, ferner Grundeigentum und Wertschriften erwerben, belasten, verwalten und verkaufen.

    SOGC 137/2015 - 20.07.2015
    Categories: Change in management

    Publication number: 2278487, Commercial Registry Office Solothurn, (241)

    Senioren-Pension Fallern GmbH, in Rüttenen, CHE-109.505.413, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 76 vom 22.04.2009, S. 16, Publ. 4983354).

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Schneeberger-Riesen, Nicole, von Oberdorf SO, Wahlern und Ochlenberg, in Rüttenen, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Schneeberger, Daniel, von Ochlenberg, in Rüttenen, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm