• EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH

    AG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-400.4.035.121-8
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    12 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices. Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out more

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH

    • EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH with its legal headquarters in Würenlos is a Limited liability company from the sector «Fiduciary services». EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH is active.
    • EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH was founded on 14.02.2012.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 25.04.2017.
    • The Enterprise Identification Number of the company EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH is the following: CHE-327.091.327.
    • Companies with the same address as EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH: Alterszentrum Würenlos AG, Back am Bach GmbH, Güller Bausysteme AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language) Customise the company purpose with just a few clicks.

    Treuhand-, Steuer- und Verwaltungsdienstleistungen sowie Unternehmensberatung, Finanz- und Rechnungswesen, Controlling, Treasury, Projektmanagement und Prozessoptimierung im In- und Ausland; kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen, Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 79/2017 - 25.04.2017
    Categories: Change in management

    Publication number: 3484453, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH, in Würenlos, CHE-327.091.327, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 34 vom 17.02.2012, Publ. 6555906).

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Gut, Christian, von Wettingen, in Baden, mit Kollektivunterschrift zu zweien;
    Gut, Corinna, von Wettingen, in Würenlos, mit Kollektivunterschrift zu zweien [bisher: ohne eingetragene Funktion, mit Einzelunterschrift].

    SOGC 34/2012 - 17.02.2012
    Categories: Company foundation, Change in management

    Publication number: 6555906, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    EGUT Treuhand + Verwaltungen GmbH, in Würenlos, CH-400.4.035.121-8, Grosszelgstrasse 24, 5436 Würenlos, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    07.02.2012.

    Zweck:
    Treuhand-, Steuer- und Verwaltungsdienstleistungen sowie Unternehmensberatung, Finanz- und Rechnungswesen, Controlling, Treasury, Projektmanagement und Prozessoptimierung im In- und Ausland;
    kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen, Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Das Stammkapital ist bei der Gründung vollständig liberiert worden.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen an die Gesellschafter erfolgen per Brief, E-Mail oder Telefax an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen.

    Vinkulierung:
    Vom Gesetz abweichende Modalitäten für die Abtretung von Stammanteilen gemäss näherer Umschreibung in den Statuten. Gemäss Erklärung aller Gründer vom 07.02.2012 untersteht die Gesellschaft keiner ordentlichen Revision und verzichtet auf eine eingeschränkte Revision.

    Eingetragene Personen:
    Gut, Edgar René, von Wettingen, in Würenlos, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Gut, Judith Margrith, von Wettingen, in Würenlos, mit Einzelunterschrift;
    Gut, Corinna, von Wettingen, in Würenlos, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm