• Progress Family Office & Finance AG

    BE
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-035.3.011.827-8
    Sector: Operation of a printing plant and/or bindery

    Age of the company

    37 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Progress Family Office & Finance AG

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Progress Family Office & Finance AG

    • Progress Family Office & Finance AG with its legal headquarters in Bern is active. Progress Family Office & Finance AG operates in the sector «Operation of a printing plant and/or bindery».
    • The management of the company Progress Family Office & Finance AG consists of one person.
    • Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 28.12.2022.
    • The company's UID is CHE-107.809.724.
    • Bau Com Swiss AG, Immobilien B 45 AG, IS Reinigungen Sritharan have the same address as Progress Family Office & Finance AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Operation of a printing plant and/or bindery

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt den Betrieb eines Grafik- und Werbeateliers und Dienstleistungen in der Druck- und Medienbranche sowie im Bereich Family Office und Finanzen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen des In- und Auslandes beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmungen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen, Grundstücke erwerben oder veräussern, sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Drupress AG
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Progress Family Office & Finance AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 221228/2022 - 28.12.2022
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005639958, Commercial Registry Office Berne, (36)

    Progress Family Office & Finance AG, in Bern, CHE-107.809.724, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 52 vom 16.03.2021, Publ. 1005124684).

    Domizil neu:
    Muesmattstrasse 38, 3012 Bern.

    SOGC 210316/2021 - 16.03.2021
    Categories: Change of company name, Change of company purpose

    Publication number: HR02-1005124684, Commercial Registry Office Berne, (36)

    Drupress AG, in Bern, CHE-107.809.724, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 218 vom 09.11.2020, Publ. 1005017782).

    Statutenänderung:
    09.03.2021.

    Firma neu:
    Progress Family Office & Finance AG.

    Zweck neu:
    Die Gesellschaft bezweckt den Betrieb eines Grafik- und Werbeateliers und Dienstleistungen in der Druck- und Medienbranche sowie im Bereich Family Office und Finanzen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen des In- und Auslandes beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmungen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen, Grundstücke erwerben oder veräussern, sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen.

    Mitteilungen neu:
    Mitteilungen an die Aktionäre: schriftlich oder elektronisch.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm