• CureCode SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.024.178-5
    Sector: IT services

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Revigeco SA
    Piazzetta San Carlo 2
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for CureCode SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About CureCode SA

    • CureCode SA has its legal headquarters in Lugano, is active and operates in the sector «IT services».
    • The management of the company CureCode SA consists of 3 persons.
    • The company has last modified its commercial register entry on 22.08.2024. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-266.615.825.
    • Companies with the same address as CureCode SA: 3B Real Estate Sagl, 4INV SA, A.H.T. Advanced Heating Technologies International Group SAGL.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    IT services

    Purpose (Original language)

    Sviluppo e implementazione di soluzioni IT (software e hardware) innovative su misura per strutture sanitarie quali ospedali, studi medici, case di riposo per anziani e simili; sviluppo e implementazione di progetti per migliorare l'efficienza del personale medico e la cura del paziente. La partecipazione finanziaria ad altre società ed in particolare l'acquisto e la gestione di titoli azionari di società nazionali ed estere. La società potrà operare anche a titolo fiduciario sia in Svizzera che all'estero. La detenzione e l'utilizzo di brevetti, marchi e know-how, nonché tutte le analoghe attività finanziarie ed amministrative in relazione alla sopra indicata attività. La società potrà inoltre detenere, direttamente od indirettamente, proprietà immobiliari o partecipazioni in altre società immobiliari.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: CureCode SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240822/2024 - 22.08.2024
    Categories: Change in capital, Change in management

    Publication number: HR02-1006112091, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CureCode SA, in Lugano, CHE-266.615.825, società anonima (Nr. FUSC 152 del 08.08.2024, Pubbl. 1006102754).

    Statuti modificati:
    16.08.2024.

    Nuove azioni:
    100'000 azioni nominative da CHF 1.00 [finora: 800 azioni nominative da CHF 125.00].

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Selman, Tofan, da Biel/Bienne, in Winterthur, presidente, con firma individuale [finora: membro, con firma individuale];
    Caiti, Matteo, cittadino italiano, in Pregassona (Lugano), membro, con firma individuale [finora: presidente, con firma individuale].

    SOGC 240808/2024 - 08.08.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006102754, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CureCode SA, in Lugano, CHE-266.615.825, società anonima (Nr. FUSC 101 del 28.05.2024, Pubbl. 1006041744).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Caiti, Matteo, cittadino italiano, in Pregassona (Lugano), presidente, con firma individuale [finora: amministratore unico, con firma individuale];
    Selman, Silab, cittadino afghano, in Winterthur, membro, con firma individuale;
    Selman, Tofan, da Biel/Bienne, in Winterthur, membro, con firma individuale.

    SOGC 240528/2024 - 28.05.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006041744, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    CureCode SA, in Lugano, CHE-266.615.825, c/o Revigeco SA, Piazzetta San Carlo 2, 6900 Lugano, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    22.05.2024.

    Scopo:
    Sviluppo e implementazione di soluzioni IT (software e hardware) innovative su misura per strutture sanitarie quali ospedali, studi medici, case di riposo per anziani e simili;
    sviluppo e implementazione di progetti per migliorare l'efficienza del personale medico e la cura del paziente. La partecipazione finanziaria ad altre società ed in particolare l'acquisto e la gestione di titoli azionari di società nazionali ed estere. La società potrà operare anche a titolo fiduciario sia in Svizzera che all'estero. La detenzione e l'utilizzo di brevetti, marchi e know-how, nonché tutte le analoghe attività finanziarie ed amministrative in relazione alla sopra indicata attività. La società potrà inoltre detenere, direttamente od indirettamente, proprietà immobiliari o partecipazioni in altre società immobiliari.

    Capitale azionario:
    CHF 100'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 100'000.00.

    Azioni:
    800 azioni nominative da CHF 125.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono per lettera o per e-mail.

    Limitazione della trasferibilità:
    La trasferibilità delle azioni nominative è limitata dallo statuto. Secondo dichiarazione del 22.05.2024 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Caiti, Matteo, cittadino italiano, in Pregassona (Lugano), amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm