Age of the company
-Turnover in CHF
-Capital in CHF
-Employees
-Active brands
-Reports for Compulab SA in liquidazione
There is no information available because this company has been deleted.
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
Commercial register information
Entry in the commercial register
05.06.1992
Deletion from the commercial register
25.06.2010
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Savosa
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-514.3.006.635-4
UID/VAT
CHE-107.406.473
Sector
IT services
Purpose (Original language)
L'acquisto, la vendita, lo sviluppo e il noleggio di hardware e software; il commercio e la rivendita per accessori EDP, sistemi informatici, nonché la consulenza e l'analisi; assistenza computer e programmi; tecnica delle telecomunicazioni; gestione di dati per conto di terzi; rappresentanza di hardware e software; corsi didattici; servizi pubblicitari; sponsorizzazione e organizzazione di attività sportive, ricreative, culturali e turistiche; opere di beneficenza; attività di consulenze e gestioni aziendali; espletamento di mandati fiduciari e di revisione; amministrazione di beni mobili ed immobili; acquisto e vendita di immobili; partecipazione ad altre società.
Other company names
Past and translated company names
- Compulab SA
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Compulab SA in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 5693392, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Compulab SA in liquidazione, in Savosa, CH-514.3.006.635-4, società anonima (FUSC no. 62 del 29.03.2007, p. 15, Pubbl. 3862268). La liquidazione è terminata, questa ragione sociale è radiata dal registro di commercio.
Publication number: 3862268, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Compulab SA, in Savosa, CH-514.3.006.635-4, acquisto e vendita di hardware e software, Società anonima (FUSC no. 221 del 14.11.2006, pagina 15, publ. 3634010).
Nuova ragione sociale:
Compulab SA in liquidazione. La società è reiscritta come società in liquidazione. [radiati: Questa ragione sociale è radiata d'ufficio in applicazione delle disposizioni dell'art. 89 ORC.].
Nuove persone iscritte o modifiche:
Melis, Monica, da Lugano, in Savosa, liquidatrice, con firma individuale [finora: in Lugano, amministratrice unica].
Publication number: 3634010, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Compulab SA, in Savosa, CH-514.3.006.635-4, acquisto e vendita di hardware e software, Società anonima (FUSC no. 39 del 24.2.2006, pagina 14, publ. 3260106). Questa ragione sociale è radiata d'ufficio in applicazione delle disposizioni dell'art. 89 ORC.