• Casanova Ingegneria SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.022.393-9
    Sector: Architectural and engineering activities

    Age of the company

    4 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    150'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via alla Sguancia 5
    6912 Pazzallo
    Neighbourhood

    Reports for Casanova Ingegneria SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Casanova Ingegneria SA

    • Casanova Ingegneria SA in Pazzallo is a Company limited by shares (AG) from the sector «Architectural and engineering activities». Casanova Ingegneria SA is active.
    • The management of the company Casanova Ingegneria SA consists of one person.
    • On the 16.07.2020 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The company Casanova Ingegneria SA is registered under the UID CHE-483.924.501.
    • There are 9 other active companies registered at the same address. These include: EUROCOSTRUZIONI GENERALI SA, Fior di Loto Nr. 1 SA, Gandelli Suisse SA.

    Management (1)

    newest board members

    Alessio Casanova

    newest authorized signatories

    Alessio Casanova

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Architectural and engineering activities

    Purpose (Original language)

    La gestione di un ufficio d'ingegneria nel ramo dell'edilizia, del genio civile, del genio rurale, dell'ambiente e del territorio. In particolare ha per scopo la progettazione, la direzione lavori, la pianificazione, la consulenza e la perizia concernenti ogni ramo dell'ingegneria civile; inoltre persegue lo sviluppo e l'esercizio di applicazioni informatiche nel settore dell'ingegneria civile, nonché lo svolgimento di ogni attività atta al conseguimento dello scopo sociale. La società può inoltre fare sia per conto proprio che per conto di terzi, qualsiasi operazione finanziaria, commerciale, industriale, mobiliare o immobiliare, o di altro genere, in rapporto diretto o indiretto con lo scopo della società. La società può acquistare e vendere beni mobili e immobili, nonché amministrarli, in Svizzera e all'estero. La società può costituire succursali e filiali in Svizzera e all'estero e partecipare ad altre imprese in Svizzera e all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Casanova Ingegneria SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200716/2020 - 16.07.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004938793, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Casanova Ingegneria SA, in Lugano, CHE-483.924.501, Via la Sguancia 5, 6912 Pazzallo, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    09.07.2020.

    Scopo:
    La gestione di un ufficio d'ingegneria nel ramo dell'edilizia, del genio civile, del genio rurale, dell'ambiente e del territorio. In particolare ha per scopo la progettazione, la direzione lavori, la pianificazione, la consulenza e la perizia concernenti ogni ramo dell'ingegneria civile;
    inoltre persegue lo sviluppo e l'esercizio di applicazioni informatiche nel settore dell'ingegneria civile, nonché lo svolgimento di ogni attività atta al conseguimento dello scopo sociale. La società può inoltre fare sia per conto proprio che per conto di terzi, qualsiasi operazione finanziaria, commerciale, industriale, mobiliare o immobiliare, o di altro genere, in rapporto diretto o indiretto con lo scopo della società. La società può acquistare e vendere beni mobili e immobili, nonché amministrarli, in Svizzera e all'estero. La società può costituire succursali e filiali in Svizzera e all'estero e partecipare ad altre imprese in Svizzera e all'estero.

    Capitale azionario:
    CHF 150'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 150'000.00.

    Azioni:
    150 azioni nominative da CHF 1'000.00.

    Fatti particolari:
    Conferimento in natura: sulla base del contratto del 09.07.2020, la società assume un inventario costituito da computer e monitor, apparecchiature, strumenti, mobilio, programmi, licenze e autoveicoli, contro attribuzione di 150 azioni nominative da CHF 1'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante pubblicazione sul FUSC. Secondo dichiarazione del 09.07.2020 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Casanova, Alessio, da Mendrisio, in Savosa, amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm