• BueRomy-Streun GmbH

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.4.022.637-1
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    8 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for BueRomy-Streun GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About BueRomy-Streun GmbH

    • BueRomy-Streun GmbH has its legal headquarters in Baar, is active and operates in the sector «Secretarial and office administration services».
    • The company was founded on 03.12.2024 and has 2 persons in its management.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 06.12.2024.
    • The Enterprise Identification Number of the company BueRomy-Streun GmbH is the following: CHE-494.568.540.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung und Vermittlung von Dienstleistungen in den Bereichen Assistenz, Bürosupport und Management für Unternehmen und Privatpersonen. Dies umfasst namentlich (aber nicht abschliessend) administrative, organisatorische und prozessorientierte Unterstützung, Managementleistungen wie Consulting, Coaching und Training sowie Informations-, Daten- und Wissensmanagement. Ergänzend handelt und vertreibt sie dazugehörige Konzepte, Services, Systeme und Produkte. Weiter bietet sie Dienstleistungen und Lösungen an, insbesondere im Bereich Managed Services, temporäres Management und Unternehmensberatung. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen beteiligen oder solche übernehmen sowie alles vorkehren, was diesem Zweck dient. Sie kann im In- und Ausland Liegenschaften erwerben, verwalten und veräussern. Sie kann Ausbildungszentren erwerben, aufbauen, betreiben und veräussern sowie alle damit direkt oder indirekt zusammenhängenden Tätigkeiten ausüben.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: BueRomy-Streun GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241206/2024 - 06.12.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006197070, Commercial Registry Office Zug, (170)

    BueRomy-Streun GmbH, in Baar, CHE-494.568.540, Rote Trotte 12, 6340 Baar, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    18.11.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung und Vermittlung von Dienstleistungen in den Bereichen Assistenz, Bürosupport und Management für Unternehmen und Privatpersonen. Dies umfasst namentlich (aber nicht abschliessend) administrative, organisatorische und prozessorientierte Unterstützung, Managementleistungen wie Consulting, Coaching und Training sowie Informations-, Daten- und Wissensmanagement. Ergänzend handelt und vertreibt sie dazugehörige Konzepte, Services, Systeme und Produkte. Weiter bietet sie Dienstleistungen und Lösungen an, insbesondere im Bereich Managed Services, temporäres Management und Unternehmensberatung. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen beteiligen oder solche übernehmen sowie alles vorkehren, was diesem Zweck dient. Sie kann im In- und Ausland Liegenschaften erwerben, verwalten und veräussern. Sie kann Ausbildungszentren erwerben, aufbauen, betreiben und veräussern sowie alle damit direkt oder indirekt zusammenhängenden Tätigkeiten ausüben.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen erfolgen per Brief oder E-Mail an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen. Mit Erklärung vom 18.11.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Brigger, Walter, von Grächen, in Baar, Gesellschafter und Vorsitzender der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00;
    Streun, Sonja, von Schattenhalb, in Baar, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm