• BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione

    TI
    in liquidation
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.9.015.695-0
    Sector: Trading with machines

    Age of the company

    7 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Kapital in EUR

    25'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o DSD Consulting Sagl
    Via Francesco Soave 1
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione

    • BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione in Lugano is a Branch with head office abroad from the sector «Trading with machines». BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione is in liquidation.
    • The management consists of one person. The company was founded on 20.10.2017.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 22.08.2025.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of TI under the UID CHE-231.711.658.
    • There are 52 other active companies registered at the same address. These include: ActivTrades (Suisse) SA, ALATO INVESTMENTS Sagl, Asbesto Holding SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading with machines

    Purpose (Original language)

    Attività di commercio, noleggio, installazione e la manutenzione di materiale audio/video e di materiale informatico o software e ogni altra attività connessa.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano

    Other branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250822/2025 - 22.08.2025
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: KK02-0000051001, Commercial Registry Office Ticino

    Rubrica: Fallimenti Sottorubrica: Pubblicazione di fallimento/diffida ai creditori Data di pubblicazione: SHAB, KABTI 22.08.2025 Disponibile al pubblico fino al: 22.08.2030 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7, 6962 Viganello Pubblicazione di fallimento/diffida ai creditori BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione Debitore: BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione CHE-231.711.658 c/o: DSD Consulting Sagl Via Francesco Soave 1

  • Lugano Tipo della procedura di fallimento: sommaria Data della dichiarazione di fallimento: 14.05.2025 Indicazioni giuridiche: I creditori del fallito e tutti coloro che vantano pretese sui beni che sono in suo possesso sono diffidati ad insinuare al punto di contatto, entro un mese dalla pubblicazione, i loro crediti o le loro pretese insieme con i mezzi di prova (riconoscimenti di debito, estratti di libri ecc.). I debitori del fallito sono tenuti ad annunciarsi al punto di contatto entro lo stesso termine e sono resi attenti alle conseguenze penali in caso di omissione (art. 324 n. 2 CP). Chi possegga oggetti del fallito a titolo di pegno o per altro titolo è diffidato a porli a disposizione del punto di contatto entro il termine citato ed è reso attento alle conseguenze penali in caso di omissione (art. 324 n. 3 CP) e al fatto che, ove questa non sia giustificata, i diritti di prelazione saranno estinti. Per gli interessati residenti all'estero il punto di contatto vale quale luogo per la notificazione. Pubblicazione secondo gli art. 231 e 232 LEF e gli art. 29 e 123 del RFF. Vale anche come luogo di notificazione per i creditori esteri, se nessun altro luogo di notificazione è stato designato in Svizzera. Termine: 1 mese/i Scadenza del termine: 22.09.2025 Punto di contatto: Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7,
  • Viganello Osservazioni: I beni della massa saranno realizzati a giudizio dell'Ufficio, a mezzo pubblico incanto od a trattative private, se entro dieci giorni dalla presente pubblicazione la maggioranza dei creditori non farà opposizione.
    È riservata la facoltà di chiedere la procedura ordinaria, anticipando CHF 3'000.-- a garanzia delle spese. L'Ufficio si riserva di chiedere ulteriori anticipi qualora l'importo
    richiesto risultasse insufficiente (DTF 117 III 67 consid. 2b).

  • SOGC 250519/2025 - 19.05.2025
    Categories: Liquidation, Bankruptcy, Change of company name

    Publication number: HR02-1006335227, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano, in Lugano, CHE-231.711.658, succursale straniera (Nr. FUSC 157 del 15.08.2024, Pubbl. 1006107522).

    Sede principale a:
    Milano.

    Nuova ditta o nome della succursale:
    BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano in liquidazione.

    Nuove disposizioni per la succursale:
    Con decisione della Pretura del Distretto di Lugano del 13.05.2025, la succursale è stata dichiarata in fallimento a far tempo dal 14.05.2025.

    alle ore 10:
    00.

    SOGC 240815/2024 - 15.08.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006107522, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    BLUTEC S.R.L., Milano, Succursale di Lugano, in Lugano, CHE-231.711.658, succursale straniera (Nr. FUSC 109 del 08.06.2023, Pubbl. 1005764199).

    Sede principale a:
    Milano.

    Nuovo recapito:
    c/o DSD Consulting Sagl, Via Francesco Soave 1, 6900 Lugano.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm