• Avenir Savagnières-Bugnenets

    NE
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-645.4.130.846-5
    Sector: Other booking services

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    Capital unknown

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Avenir Savagnières-Bugnenets

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Avenir Savagnières-Bugnenets

    • Avenir Savagnières-Bugnenets with its legal headquarters in Cernier is active. Avenir Savagnières-Bugnenets operates in the sector «Other booking services».
    • Avenir Savagnières-Bugnenets was founded on 17.09.2025.
    • The last commercial register change was made on 22.09.2025. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
    • The organization is registered in the commercial register NE under the UID CHE-357.251.937.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Other booking services

    Purpose (Original language)

    L'Association poursuit les objectifs suivants: promouvoir le développement du site de manière coordonnée et dans le respect d'un développement raisonné; agir en relation étroite et en harmonie avec les autres organisations publiques et privées intervenant sur le territoire, les organismes de promotion touristique (Grand Chasseral tourisme et Tourisme neuchâtelois et Jura Bernois.Bienne); développer et gérer des offres touristiques innovantes et inédites pour la région; soutenir les acteurs locaux et les membres de l'Association dans le développement et la mise en oeuvre de projets; créer des liens, favoriser les échanges et faire circuler les informations entre les membres de l'Association et les acteurs locaux; veiller à garantir un accueil touristique de qualité.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Avenir Savagnières-Bugnenets

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250922/2025 - 22.09.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006439198, Commercial Registry Office Neuenburg, (645)

    Avenir Savagnières-Bugnenets, à Val-de-Ruz, Rue de l'Epervier 6, 2053 Cernier, CHE-357.251.937. Nouvelle association. Statuts du 12.08.2025.

    But:
    l'Association poursuit les objectifs suivants: promouvoir le développement du site de manière coordonnée et dans le respect d'un développement raisonné;
    agir en relation étroite et en harmonie avec les autres organisations publiques et privées intervenant sur le territoire, les organismes de promotion touristique (Grand Chasseral tourisme et Tourisme neuchâtelois et Jura Bernois.Bienne);
    développer et gérer des offres touristiques innovantes et inédites pour la région;
    soutenir les acteurs locaux et les membres de l'Association dans le développement et la mise en oeuvre de projets;
    créer des liens, favoriser les échanges et faire circuler les informations entre les membres de l'Association et les acteurs locaux;
    veiller à garantir un accueil touristique de qualité.

    Ressources:
    cotisations des membres, subventions publiques, contributions en lien avec la législation ad hoc, revenus propres, participations de tiers, mécénat et dons.

    Comité:
    Hommel Jean-Marie Walter André, de Frauenfeld, à Lausanne, président, Tharin Gisèle, de Champagne, à Saint-Imier, secrétaire, Tschopp Roby, de Buttisholz, à Val-de-Ruz, caissier, et Walthert Michel Bartolino, de Oberdiessbach, à Courtelary. Signature collective à deux du président et signature collective à deux des autres membres du comité avec le président.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm