• Associazione Pro Iwardo-Ayinvert-Gülgöze

    TI
    deleted
    Register number: CH-501.6.012.769-4
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    c/o Luca Akai
    via Baraggie 10
    6612 Ascona
    Neighbourhood

    Reports for Associazione Pro Iwardo-Ayinvert-Gülgöze

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    Riunire i suoi soci provenienti dal paese di Iwardo-Ayinvert-Gülgöze 'Tur Abdin' in Turchia, domiciliati nei Cantoni confederati o all'estero e quelli rientrati, appoggiare e promuovere i loro interessi morali e materiali e favorirne la conservazione del carattere Suryoye e lo sviluppo dell'identità, dei valori, nonché delle tradizioni culturali, storiche, sociali, linguistiche e la ricostruzione del paese Iwardo-Ayinvert-Gülgöze in Turchia. Promuovere la cultura e la lingua aramaica e far conoscere le tradizioni del paese di Iwardo-Ayinvert-Gülgöze a tutte le persone intereressate. Collaborare con i centri culturali con scopo analogo nell'ottica di un sostegno socio-economico

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Associazione Pro Iwardo-Ayinvert-Gülgöze

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 3/2015 - 07.01.2015
    Categories: Deletion

    Publication number: 1911399, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Associazione Pro Iwardo-Ayinvert-Gülgöze, in Ascona, CHE-114.849.232, associazione (FUSC no. 88 del 08.05.2009, p. 19, Pubbl. 5010082). L'associazione è cancellata in quanto non tenuta all'iscrizione.

    SOGC 88/2009 - 08.05.2009
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 5010082, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Associazione Pro Iwardo-Ayinvert-Gülgöze, in Ascona, CH-501.6.012.769-4, presso Luca Akai, Via Baraggie 10, Casella postale 739, 6612 Ascona, Associazione (nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    10.5.2007.

    Scopo:
    Riunire i suoi soci provenienti dal paese di Iwardo-Ayinvert-Gülgöze 'Tur Abdin' in Turchia, domiciliati nei Cantoni confederati o all'estero e quelli rientrati, appoggiare e promuovere i loro interessi morali e materiali e favorirne la conservazione del carattere Suryoye e lo sviluppo dell'identità, dei valori, nonché delle tradizioni culturali, storiche, sociali, linguistiche e la ricostruzione del paese Iwardo-Ayinvert-Gülgöze in Turchia. Promuovere la cultura e la lingua aramaica e far conoscere le tradizioni del paese di Iwardo-Ayinvert-Gülgöze a tutte le persone intereressate. Collaborare con i centri culturali con scopo analogo nell'ottica di un sostegno socio-economico.

    Mezzi:
    Contributi sociali;
    offerte spontanee o donazioni, sovvenzioni del Cantone, sponsorizzazioni, patrocini e redditi di capitali, altri proventi di attività diverse.

    Organizzazione:
    L'assemblea generale, il consiglio direttivo (comitato) da almeno 4 membrii e la commissione di revisione.

    Persone iscritte:
    Akai, Luca, da Locarno, in Ascona, presidente e segretario, con firma collettiva a due;
    Kaya, Aydin, da Locarno, in Locarno, cassiere, con firma collettiva a due;
    Özdemir, Semun, da Locarno, in Locarno, membro, con firma collettiva a due;
    Hobil, Hanna, da Locarno, in Locarno, membro, con firma collettiva a due.

    Title
    Confirm